Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Jeg har skrevet en del innlegg her inne nå, vi er prøvere, og når mensen ikke kom i februar, trodde vi at spiren satt. Testen viste derimot negativ, også blodprøve. I går tok jeg ny test, da mensen heller ikke kom i mars, og vipps! Positiv test! Nå er jeg litt usikker da, hvordan kan jeg regne meg opp til hvor langt jeg er på vei? Tok også blodprøve i går, den viste hcg på 2157... Takk for svar! Anonymous poster hash: ac58d...ddc
<3 Legoland <3 Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 http://krakle.com/ventenett/hcg.html Gratulerer 😃😃
Utålmodigemeg Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Jeg har skrevet en del innlegg her inne nå, vi er prøvere, og når mensen ikke kom i februar, trodde vi at spiren satt. Testen viste derimot negativ, også blodprøve. I går tok jeg ny test, da mensen heller ikke kom i mars, og vipps! Positiv test! Nå er jeg litt usikker da, hvordan kan jeg regne meg opp til hvor langt jeg er på vei? Tok også blodprøve i går, den viste hcg på 2157... Takk for svar! Anonymous poster hash: ac58d...ddc Hcg 2000 tilsier ca 5 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå