Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Er fint å sitte ute etterhvert. Jeg har en baby på 5 mnd, burde vi skaffe oss babycall med kamera hvis hun sover inne? Har et storesøsken på tre år og jeg føler det er uansvarlig å la de to være alene sammen i tilfelle hun finner på noe bøll (aldri gjort det, men man kan vel ikke være sikker på at det ikke skjer) Anonymous poster hash: b0297...e91
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Holder lenge med en helt vanlig babycall til 300 kr. Anonymous poster hash: 04b6f...dc5
Gjest Stjerneklart Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Sover de på samme rom? I så fall høres det ikke så dumt ut med kamera, da har du jo hvertfall full oversikt. Jeg har ingen erfaring med babycall med kamera selv, men syns det ser ganske smart ut. Hvertfall i en sånn situasjon som du tenker på, når dere sitter ute og babyen er inne
ianda Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Har en banycall med video, nova tror jeg den er fra.. Rekkevidden er skikkelig reva, så rekker ikke utenfor døren.. Tror det er et problem for en del av de med video. Men kommet mye nytt siden jeg kjøpte min for 7år siden da. Men vær obs på det. Tror det finnes flere som går på Bluetooth til tlf, de er gjerne bedre mtp rekkevidde.. Ellers er det jo kjekt😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå