Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Hadde du syntes det var rart? Nå vi treff hverandre tok jeg det forgitt at han var nærmere meg i alder, han er asiatisk og ser veldig ung ut. Men så spurte jeg så helt tilfeldig "hvor gammel er du igjen?" Å da ble han veldig flau å sa han håpet jeg ikke kom til å bli sint på han eller noe sånt pga han ikke hadde sakt noe før, men han var alltså 38 år. Først fikk jeg litt sjokk men saken er jo det at jeg er VELDIG forelsket i han og vi har det kjempe fint sammen. Han er flink med barnet mitt, fantastisk sex å allt er egentlig helt perfekt! Bf er ikke i bildet og barnet er fortsatt bare baby så h*n skjønner ikke så mye av det som skjer enda... Anonymous poster hash: 21da7...3ae
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Kjør på, null problem😄👍 Anonymous poster hash: d670a...fbd
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Peis på!😊 Anonymous poster hash: 23145...df4
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Asiatiske menn er ikke noe pene Anonymous poster hash: c389c...301
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Mannen min er 14år yngre enn meg, vi har et veldig fint forhold, selv om dette for de fleste er aldersforskjell "feil vei" Han er bare 15 år eldre. Kjør på! Ikke tenk alder, se personen. Du kan ikke la livet gå fra deg ved å følge "reglene" de fleste har Anonymous poster hash: 5ae32...1d8
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Alene mor??? Hehe. ...ALENEMOR heter det. Anonymous poster hash: d9994...e21
Gjest Stjerneklart Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Så heldig du er som har funnet en du har så god kjemi med. Jeg mener du kan peise på og drite i både alder og andres meninger
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 Hvis du tenker at dette skal bli noe langvarig, så tenker jeg at du skal tenke på hvordan aldersforskjellen blir om 30 år. Da er han pensjonist og du..... Anonymous poster hash: ae0b7...ca1
Gjest Stjerneklart Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 Hvis du tenker at dette skal bli noe langvarig, så tenker jeg at du skal tenke på hvordan aldersforskjellen blir om 30 år. Da er han pensjonist og du..... Anonymous poster hash: ae0b7...ca1 Da er han 68 og hun 53, ingen krise det vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå