Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Kommer i barnehagen og i yttergangen står et skilt fra styreren. Siden det har vært så mye lus på flere barn nå etter påske må de be foreldrene ta de blå skotrekkene på hodet før de går inn... Hysterisk morsomt, se for deg foreldrene i garderoben. Dagens latterkrampe 😂 Anonymous poster hash: f3190...4ed
Tyra79 Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Haha!! Var det mange som gikk på? Hadde garantert gjort det selv, superstressa om morgenen😜!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Hadde jeg gått på den, ville jeg garantert snudd i døra. Ikke pokker om jeg hadde levert barna mine under slike forhold🐜🕷😬 Anonymous poster hash: b003f...183
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Hehe! Den var jo faktisk ok å dra på foreldrene da😄 Anonymous poster hash: 2819e...e73
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Haha, vi hadde samme spøk i vår bhg! Sørum? Var visst mange foreldre som hadde gått rett på😂 Anonymous poster hash: fbacc...4e0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Venninne av meg kunne berette om samme spøk. Hadde selv gått fem på..🙈😂 Anonymous poster hash: 5a4bf...977
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 Samme spøk her også. Alle barna løp rundt med blå poser. Sørum her også. Anonymous poster hash: d936c...8d5
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 Så den lå ute på facebook og jeg lo høyt! Tenker på de stakkars foreldrene som leverer og går rundt med blå pose på hodet haha 😄😄 Glad barna går på skolen 😉
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 Så den lå ute på facebook og jeg lo høyt! Tenker på de stakkars foreldrene som leverer og går rundt med blå pose på hodet haha Glad barna går på skolen Til mitt forsvar så tok jeg spøken, men andre foreldre gikk rett på, ha ha. Guttungen også, han sto helt stiller mens jeg tredde på og kunne avsløre først da han kom hjem at det faktisk var en spøk. Anonymous poster hash: d936c...8d5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #11 Skrevet 1. april 2016 Samme spøken her også 😂 jeg gikk fem på, og følte meg rimelig dum når spøken var avslørt 😂🙈 Anonymous poster hash: 5bb5d...b09
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #12 Skrevet 1. april 2016 Marsvegen barnehage HI? Anonymous poster hash: e0ed8...5d1
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #13 Skrevet 1. april 2016 Vardefjellet her Anonymous poster hash: fbacc...4e0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #14 Skrevet 1. april 2016 Vardefjellet herAnonymous poster hash: fbacc...4e0 Verden er ikke stor.... Anonymous poster hash: d936c...8d5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #16 Skrevet 1. april 2016 Haha, den var herlig! Jeg hadde gått på. Mitt første år med bhg barn og hadde ikke tenkt tanken på at de ville komme med en aprilspøk.. Anonymous poster hash: 482e6...b92
suseduse Skrevet 1. april 2016 #17 Skrevet 1. april 2016 De hadde på skolen til barna. Lusa hadde blitt resident mot lusemiddel, så frem til annet var kjøpt, måtte de gå med små poser på hodet.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #18 Skrevet 1. april 2016 Samme spøken her, skjønte heldigvis at det var 1. April rett før skoposen ble tredd over huet😂 Anonymous poster hash: 9c5c4...0e4
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #19 Skrevet 1. april 2016 Her også... Fagerhaug bhg. Den var så der, vi gjennomskua den med en gang, så sååå bra var den ikke Anonymous poster hash: 01a43...86b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #20 Skrevet 3. april 2016 http://www.p4.no/nyheter/arets-beste-aprilspok/artikkel/654269/ Anonymous poster hash: 711ca...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå