Gå til innhold

Kuleste aprilsnarren 😀


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer i barnehagen og i yttergangen står et skilt fra styreren. Siden det har vært så mye lus på flere barn nå etter påske må de be foreldrene ta de blå skotrekkene på hodet før de går inn...

 

Hysterisk morsomt, se for deg foreldrene i garderoben. Dagens latterkrampe 😂

 

Anonymous poster hash: f3190...4ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!! Var det mange som gikk på? Hadde garantert gjort det selv, superstressa om morgenen😜!

Skrevet

Hadde jeg gått på den, ville jeg garantert snudd i døra. Ikke pokker om jeg hadde levert barna mine under slike forhold🐜🕷😬

 

Anonymous poster hash: b003f...183

Skrevet

Hehe! Den var jo faktisk ok å dra på foreldrene da😄

 

Anonymous poster hash: 2819e...e73

Skrevet

Haha, vi hadde samme spøk i vår bhg! Sørum? Var visst mange foreldre som hadde gått rett på😂

 

Anonymous poster hash: fbacc...4e0

Gjest Antarctica
Skrevet

Den var faktisk festlig 😆

Skrevet

Venninne av meg kunne berette om samme spøk. Hadde selv gått fem på..🙈😂

 

Anonymous poster hash: 5a4bf...977

Skrevet

Samme spøk her også.

Alle barna løp rundt med blå poser.

Sørum her også.

 

Anonymous poster hash: d936c...8d5

Skrevet

Så den lå ute på facebook og jeg lo høyt!

Tenker på de stakkars foreldrene som leverer og går rundt med blå pose på hodet haha 😄😄

Glad barna går på skolen 😉

Skrevet

Så den lå ute på facebook og jeg lo høyt!

Tenker på de stakkars foreldrene som leverer og går rundt med blå pose på hodet haha

Glad barna går på skolen

Til mitt forsvar så tok jeg spøken, men andre foreldre gikk rett på, ha ha.

Guttungen også, han sto helt stiller mens jeg tredde på og kunne avsløre først da han kom hjem at det faktisk var en spøk.

 

Anonymous poster hash: d936c...8d5

Skrevet

Samme spøken her også 😂 jeg gikk fem på, og følte meg rimelig dum når spøken var avslørt 😂🙈

 

Anonymous poster hash: 5bb5d...b09

Skrevet

Marsvegen barnehage HI?

 

Anonymous poster hash: e0ed8...5d1

Skrevet

Vardefjellet her

 

Anonymous poster hash: fbacc...4e0

Skrevet

Vardefjellet herAnonymous poster hash: fbacc...4e0

Verden er ikke stor....

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: d936c...8d5

Skrevet

Haha, den var herlig! Jeg hadde gått på. Mitt første år med bhg barn og hadde ikke tenkt tanken på at de ville komme med en aprilspøk..

 

Anonymous poster hash: 482e6...b92

Skrevet

De hadde på skolen til barna.

Lusa hadde blitt resident mot lusemiddel, så frem til annet var kjøpt, måtte de gå med små poser på hodet.

Skrevet

Samme spøken her, skjønte heldigvis at det var 1. April rett før skoposen ble tredd over huet😂

 

Anonymous poster hash: 9c5c4...0e4

Skrevet

Her også... Fagerhaug bhg.

 

Den var så der, vi gjennomskua den med en gang, så sååå bra var den ikke

 

 

 

Anonymous poster hash: 01a43...86b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...