Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Fikk brev fra sykehuset i dag, time til operasjon allerede neste uke! De mistenker endometriose fordi jeg ikke blir gravid og fordi jeg har enorme smerter som følger syklusen. Jeg ble plutselig skikkelig nervøs! Har aldri operert noe i hele mitt liv, aldri vært i narkose heller, så jeg er redd for at jeg ikke tåler det Noen som har vært igjennom en slik operasjon som kan fortelle litt om hva som skjer før, under og etter operasjonen? Er det veldig vondt etterpå? Ble dere gravide på egenhånd etter et slikt inngrep? Mye kvalme i det man våkner? Hvor lenge blir man på sykehuset? Anonymous poster hash: 3ddf2...331
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Var gjennom det samme for 6 år siden. Gikk helt fint, men jeg var veldig nervøs for spesielt narkosen. Fikk av halv sovetablett så var litt døsen(?) før jeg kom inn. Inn på morgenen og ut på ettermiddagen. Sykmeldt en liten uke tror jeg. Var litt vondt (luftsmerter), men ikke ille. Ble godt tatt hånd om både før og etter. Dette var på Riksen. Hos meg tok de hull i folliklene (er det ikke det det heter??), og jeg ble naturlig gravid etter ca 1 mnd. Sitter ved siden av verdens flotteste 5 åring akkurat nå😊 Lykke til!! Anonymous poster hash: 350bb...4e3
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Var gjennom det samme for 6 år siden. Gikk helt fint, men jeg var veldig nervøs for spesielt narkosen. Fikk av halv sovetablett så var litt døsen(?) før jeg kom inn. Inn på morgenen og ut på ettermiddagen. Sykmeldt en liten uke tror jeg. Var litt vondt (luftsmerter), men ikke ille. Ble godt tatt hånd om både før og etter. Dette var på Riksen. Hos meg tok de hull i folliklene (er det ikke det det heter??), og jeg ble naturlig gravid etter ca 1 mnd. Sitter ved siden av verdens flotteste 5 åring akkurat nå😊 Lykke til!! Anonymous poster hash: 350bb...4e3 Litt beroligende å høre andres erfaringer, så tusen takk Og så flott at det hjalp for deg og gratulerer med barnet Her har vi prøvd i to år naturlig (vært til utredninger i mellomtiden, men alt er tilsynelatende normalt), har også hatt ett ivf forsøk, men det tok ikke. Gyn sa at man egentlig skal ha ivf to ganger før man blir henvist til lap, men da er det jo bare ett forsøk igjen. Krysser fingrene for at de får løst opp noe inni der Hvor lenge måtte du vente med sex? Har el 12 dager etter inngrepet, så håper liksom det er klart allerede da Anonymous poster hash: 3ddf2...331
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Litt beroligende å høre andres erfaringer, så tusen takk Og så flott at det hjalp for deg og gratulerer med barnet Her har vi prøvd i to år naturlig (vært til utredninger i mellomtiden, men alt er tilsynelatende normalt), har også hatt ett ivf forsøk, men det tok ikke. Gyn sa at man egentlig skal ha ivf to ganger før man blir henvist til lap, men da er det jo bare ett forsøk igjen. Krysser fingrene for at de får løst opp noe inni der Hvor lenge måtte du vente med sex? Har el 12 dager etter inngrepet, så håper liksom det er klart allerede da Anonymous poster hash: 3ddf2...331 Husker ikke hvor tidlig vi kunne ha sex må jeg innrømme. Var oppblåst og hadde vondt i ca en uke så tror i alle fall vi ventet så lenge. Jeg hadde ikke regelmessig EL så vi hadde sex på lykke og fromme☺️ Ingenting å grue seg til i alle fall☺️ Anonymous poster hash: 350bb...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå