Gå til innhold

intim barbering og kjoennshaar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er alltid mye debatt om barbering/fjerning av kjoennshaar. Og jeg har alltid vaert en av de som fjerner det regelmessing ved bruk av barberingshoevel. Naa naar det har vaert saa mye debatt rundt det saa har jeg tenkt at kanskje jeg boer proeve aa la det vokser ut og se om jeg synes det er saa stor forskjell. Typen syntes det var helt greit.

Saa da la jeg det gro ut. Men etter noen dager saa begynte det aa kloe saa innemari. jeg tenkte jaja, det gaar over etter noen dager... hold ut! Men det gikk jammen ikke over. Jeg fikk utslett over hele  'venus berget'. Kremmer funket ikke. Og til slutt maatte haaret vekk... saaaaa deilig.

Men jeg har veldig lyst aa vokse det ut... saa spoersmaalet er: er det noe man kan gjoere for at haaret skal myknes? Er det vanlig aa faa slik utslett? Hvordan opplever dere det? og hva har dere gjort for aa faa det til.

(beklager langt innlegg og bruk av kjaerestens pc som ikke har norsk tastetur ;) )

Anonymous poster hash: 59d14...d6f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk noe som ble kalt The barber's itch en gang. Måtte få antibiotika.

Anonymous poster hash: 5eda4...855

Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: 59d14...d6f
Skrevet

Er bare i begynnelsen og så går det over. Prøvde du aloe vera? Jeg blir sår av å barbere meg ofte så kan ikke gjøre det, har sensitiv hud.

Anonymous poster hash: 406ea...126

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...