Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Nå er det slik at jeg har oddetall helger og far partall, dvs helg i uke 14 skal barnet mitt til han. Nå har det nettopp vært påske og jeg hadde henne i påsken da hun var hos far påsken før. Vi har annenhver jul, påske, 17 mai osv. Nå påstår han at hun skal til han denne helgen siden jeg hadde henne forrige HELG som da var påske. Jeg minte han på idag at det ikke var samvær, regnet med han egentlig visste det. Så sier han at samboeren og ungen hennes har reist bort å at han hadde masse planer. Er jeg slem? Skal sies at jeg for en kort stund siden sendte henne dit en helg som var "min" så hun skulle få møte et av sine søsken. Dette var rett før påske. Har sagt han er velkommen å finne på noe med henne i helgen hvis han vil, men at hun skal være hjemme. Anonymous poster hash: 45410...4b1
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Vi har spesifisert i vår avtale at det ikke skal være erstatningssamvær for samværet som går tapt i ferier...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Men om far gleder seg til samvær og har lagt planer, kan ikke ungen få være hos far i helga? Dersom du har hatt barnet hele påsken så ser jeg ikke problemet. Barnet er vel mest hos deg uansett og bør få være hos far litt ekstra innimellom. Anonymous poster hash: 83f8a...e9b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Men om far gleder seg til samvær og har lagt planer, kan ikke ungen få være hos far i helga? Dersom du har hatt barnet hele påsken så ser jeg ikke problemet. Barnet er vel mest hos deg uansett og bør få være hos far litt ekstra innimellom. Anonymous poster hash: 83f8a...e9b Iflg avtalen er dette ikke hans helg. Jeg er stortsett fleksibel, men det er da ikke mitt problem han legger planer med barnet utenom samvær. Som sagt har jeg sagt till han at han kan hente henne og være sammen med henne utenom også, så det er ikke slik at jeg spolerer dette. Skal jeg også kreve å ha henne når det er hans tur til samvær? Anonymous poster hash: 45410...4b1
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Hva med å spørre barnet hva det ønsker? Og oppføre seg som voksne . Anonymous poster hash: 429ba...4c7
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Hva med å spørre barnet hva det ønsker? Og oppføre seg som voksne . Anonymous poster hash: 429ba...4c7 Barnet ville gjerne være hjemme. 7 år. Anonymous poster hash: 45410...4b1
Gjest Antarctica Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Hold på rutinene. Å ha et godt samarbeid starter med å holde alle avtaler. Fleksibilitet er for viderekomne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå