Gå til innhold

Hvis man mister, hvilken uke er man som regel i da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man senke skuldrene litt? :/ skjønner at uke 12 er spesiell men er det første mål?

Anonymous poster hash: 50b2b...d24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel sjelden man mister etter uke 12, men jeg mistet i uke 17. :(

Anonymous poster hash: 7a869...508

Skrevet

De aller fleste skjer før man vet man er gravid, mener jeg å ha lest. At det blir som en forsinket mens. Etter det skjer de fleste før uke 12. Men man er aldri helt sikret, da det kan skje senere og. Men må alltids håpe på at det går bra. Det går jo bra oftere enn det ikke gjør det, vil jeg tro :)

Skrevet

Minker ikke risiko'n litt etter at hjerte slår?

Anonymous poster hash: 50b2b...d24

Skrevet

Mistet i uke 13

Anonymous poster hash: 1db89...530

Skrevet

Hvis man har sett hjertet slå på ul etter uke 8 er man ganske trygg, sa de på sykehuset til meg.

I mitt første svangerskap døde babyen i magen i uke 37, så jeg føler meg ikke trygg uansett uke, men det er jo bare min opplevelse. Det hender heldigvis ikke med så mange 💙

Anonymous poster hash: d3048...a11

Skrevet

Hvis man har sett hjertet slå på ul etter uke 8 er man ganske trygg, sa de på sykehuset til meg.

I mitt første svangerskap døde babyen i magen i uke 37, så jeg føler meg ikke trygg uansett uke, men det er jo bare min opplevelse. Det hender heldigvis ikke med så mange 💙

Anonymous poster hash: d3048...a11

Så forferdelig trist 💙

Jeg som mistet i uke 13 hadde sett hjertet 2 ganger på ultralyd.

Anonymous poster hash: 1db89...530

Skrevet

Begynnte å blø i uke 8, men da de tok UL sa de at det hadde nok slutta å utvikle seg allerede i uke 5...

Men sist gang var jeg på UL i uke 9 og da fikk jeg beskjed om at det bare var å fortelle det til folk siden det mest sannsynlig gikk bra. 

Anonymous poster hash: 7f6d6...4ff
Skrevet

Faren for sa minker med ukene...men blir jo aldri 0. Bankende hjerte i uke 8 er er godt tegn

Anonymous poster hash: 075ec...668

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...