Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Liker egentlig å jogge/gå turer, men etter påske sliter jeg skikkelig med motovasjonen Synes det er tungt å komme seg ut og gleder meg bare til å komme hjem når jeg først er ute... Hvordan finne tilbake til tteningsgleden? Skulle absolutt gått ned et par kilo før sommeren+at det hjelper mot angsten som hele tiden river i kroppen... Gode råd tas imot med takk Anonymous poster hash: 0f9fc...982
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Jeg har begynt å kjenne på angst etter baby Nr 2. Orker ikke tanken på å trene på noe treningssenter. Kom over hun her på YouTube. Hun skal ha et opplegg med ny video hver dag i april og så skal man hive seg med og trene hjemme. Se om hun kanskje kan være noe for deg😊 http://youtu.be/043qm68ZYpU Anonymous poster hash: 6058e...46f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Hva med gruppeaktivitet? Ballsport eller annen idrett, og kanskje er det en turgruppe eller noe der du bor? Jeg har stor hjelp av at noen forventer oppmøte. Melder oss på i facebookgruppen på forhånd, så da MÅ man liksom stille. Og ang. angsten? Hopp i det, for meg var det kun ille før jeg møtte damene som var med. Nå er det null problem. Når dørstokkmila blir for tung pleier jeg også å sette på varsel på telefonen tidligere på dagen. Da ringer den f.eks kl.7 og slumrer gjerne en gang eller to mens jeg skifter, så går jeg bare ut døra på telefonens befaling. Det virker som du allerede har funnet noe av det viktigste, nemlig å ha noe du synes er kjekt å drive med. Anonymous poster hash: 1ef5a...5be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå