Gå til innhold

Wohoo! Bestilte meg den nye Teslaen i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er så fin!! Blir min 40-års presang til meg selv 😂😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: e7127...c1c

Skrevet

Blir det familiens eneste bil?

I så fall, hvor mange er dere, og hvor lantt kjører dere hvis dere skal f. eks på helgteturer på hytta o.lign?

Lurer også litt på den, men er redd den blir for liten (spes. mtpå bagasjeplass) og får for kort rekkevidde.

Anonymous poster hash: 33136...17e
Skrevet

Aprilsnarr? Så du skal vente i nærmere 2år på denne bilen?

Anonymous poster hash: 617cc...1de

Skrevet

Gratulerer med nåtidens mest harry bil😂🙈

Anonymous poster hash: 9e053...66f

Skrevet

Gratulerer med nåtidens mest harry bil

Så teit. Det er en el-bil. den er miljøvennlig.

Skrevet

Ingen aprilsnarr, ei heller harry! Den som venter på noe godt, venter ei forgjeves 😄😄

Skrevet

Gratulerer med nåtidens mest harry bil😂🙈

Enten det, eller vår tids største wannabe...

Anonymous poster hash: ee527...41b

Skrevet

El-biler går på brunkull fra Tyskland. Ikke så veldig miljøvennlig....

Anonymous poster hash: d6005...aec

Skrevet

Tesla ble harry i det bilen ble allemannseie, miljøvennlig eller ei...

Skrevet

El-biler går på brunkull fra Tyskland. Ikke så veldig miljøvennlig....

👏👏👏

Skrevet

Nei, de går jo på strøm som hovedsakelig er produsert fra Norge, men også på noe importert, kanskje fra Tyskland. Men i lengden er elbil totalt sett mer miljøvennlig enn bensin- og dieselbiler, spesielt hvis de bruker elkraft fra fornybare kilder, men faktisk også om de bruker el med blandet opprinnelse.

Skrevet

Holder meg til Volvo, gitt. Vil jo tross alt ha en bil som går i mer enn 3 år :P

Anonymous poster hash: 4d4df...068
Skrevet

Nei, de går jo på strøm som hovedsakelig er produsert fra Norge, men også på noe importert, kanskje fra Tyskland. Men i lengden er elbil totalt sett mer miljøvennlig enn bensin- og dieselbiler, spesielt hvis de bruker elkraft fra fornybare kilder, men faktisk også om de bruker el med blandet opprinnelse.

De fleste el-biler står til lading om natten. Om natten importerer Norge strøm - også fra Tyskland. Trysk strøm produserer bl.annet av brunkull.

Skrevet

Grattis med ny bil! Synes selv at Teslaene er superharry, og en litt sånn "se hvor miljøvennlig og rik jeg er" bil. Vi har riktignok en elbil selv, en Buddy.

Anonymous poster hash: 6f233...928

Skrevet

Haha, DiB. Hva med å bare si: "Så kjekt, gratulerer med ny bil"? Neida, her må vi passe på at ikke HI er så frekk at hun bestiller seg ny bil og attpåtil gleder seg til den kommer. 

Skrevet

Haha, DiB. Hva med å bare si: "Så kjekt, gratulerer med ny bil"? Neida, her må vi passe på at ikke HI er så frekk at hun bestiller seg ny bil og attpåtil gleder seg til den kommer. 

He he, enig. DiB i et nøtteskall :-D

Skrevet

Det samme tenkte jeg! Her skal det rakkes ned på både el-biler og hi.

Gratulerer med ny bil, Daquiry. Håper jeg stavet nicket ditt riktig. Nå kan du sitte og glede deg til den kommer, og så kan du kose deg med at du får en splitter ny bil og en unik kjøreopplevelse.

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Men.. Ingen hadde vel giddet å lage en tråd om når de kjøpte seg en ny Qashqai, eller Volvo. Det er kun Tesla og sånne skrytebiler.

Skrevet

Men.. Ingen hadde vel giddet å lage en tråd om når de kjøpte seg en ny Qashqai, eller Volvo. Det er kun Tesla og sånne skrytebiler.

Det er stadig vekk tråder om at folk har kjøpt seg ny bil, bestilt seg sydentur eller kjøpt nye sko. Jeg er glad på kjøpernes vegne, så lenge de er fornøyde med kjøpet sitt.

Hva er det som gjør at du mener Tesla er en skrytebil? Vi har Tesla og kjøpte den fordi den har forutsigbare kostnader, har plass til hele familien, firehjulstrekk og vi synes vi fikk mye for pengene. Har man behov for å skryte finnes det mye bedre utvalg i andre merker og modeller. Ser ikke på Tesla som annet enn en fornuftig og halvkjedelig bil, i alle fall utseendemessig.

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Det er stadig vekk tråder om at folk har kjøpt seg ny bil, bestilt seg sydentur eller kjøpt nye sko. Jeg er glad på kjøpernes vegne, så lenge de er fornøyde med kjøpet sitt.

Hva er det som gjør at du mener Tesla er en skrytebil? Vi har Tesla og kjøpte den fordi den har forutsigbare kostnader, har plass til hele familien, firehjulstrekk og vi synes vi fikk mye for pengene. Har man behov for å skryte finnes det mye bedre utvalg i andre merker og modeller. Ser ikke på Tesla som annet enn en fornuftig og halvkjedelig bil, i alle fall utseendemessig.

Ja, for all del stas med ny bil, kan ikke si jeg har lagt merke til mange "jeg har kjøpt bil" tråder. Jeg synes Tesla er skrytebil blant annet pga prisen, og mentaliteten på en del av sjåførene. (Og nei, er ikke misunnelig- har en forholdsvis ny bil selv om jeg ikke lagde tråd om den)

Skrevet

De fleste el-biler står til lading om natten. Om natten importerer Norge strøm - også fra Tyskland. Trysk strøm produserer bl.annet av brunkull.

👍

Anonymous poster hash: e21f8...0ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...