Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 3 mnd siden fødselen, renselsen er over for lenge siden. Men, når jeg har avføring, dvs må trykke litt, begynner jeg å blø litt igjen. Ikke mye og ikke lenge, men nok til at jeg av og til må legge i et truseinnlegg. Er dette normalt? 🙈 Anonymous poster hash: 086c6...f9b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 var ikke sånn på meg...ville tatt meg en tur til legen var jeg deg. 3 barnsmor Anonymous poster hash: 7bc7e...ede
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Nei, det høres ikke normalt ut. Er du sikker på at det kommer fra skjeden? Kan det være hemoroider? Jeg ville gått til gynekolog. Det kan være noe med slimhinnene (hormonelt?) eller svakhet i skjedeveggen. Anonymous poster hash: 4da85...bea
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Æsj, føler det har vært nok tull etter fødsel nå. Lavt hb, lavt blodtrykk, lav folat osv. Hadde håpt jeg slapp å gå til legen igjen så snart... Ja, helt sikker på at det kommer fra sjeden. Hemorider eller rift ved endetarmen var nemlig det første som slo meg første gangen, men oppdaget snart at det var det ikke.. Anonymous poster hash: 086c6...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå