Gå til innhold

Jeg er så lei


Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet på antidepressiva i januar.

Hver dag, eller nesten hver dag har jeg en slags pressfølelse i hodet, det slipper ikke. Klarer ikke å fungere normalt. Fortalte det til behandleren og fått beskjed om å øke dosen. Vil ikke det bli enda verre da?

 

Anonymous poster hash: c2663...69b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også slikt press + mye mer, men er ikke deprimert da. Hva med å følge hva legen sier og heller endre på det igjen?

 

Anonymous poster hash: 8da9f...f76

Skrevet

Har også slikt press + mye mer, men er ikke deprimert da. Hva med å følge hva legen sier og heller endre på det igjen?

 

Anonymous poster hash: 8da9f...f76

Ikke jeg heller. Men å ha slikt press i hodet får jeg ikke fungere som jeg skal, svimmel innimellom også.

 

 

Anonymous poster hash: c2663...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...