Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Startet på antidepressiva i januar. Hver dag, eller nesten hver dag har jeg en slags pressfølelse i hodet, det slipper ikke. Klarer ikke å fungere normalt. Fortalte det til behandleren og fått beskjed om å øke dosen. Vil ikke det bli enda verre da? Anonymous poster hash: c2663...69b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Har også slikt press + mye mer, men er ikke deprimert da. Hva med å følge hva legen sier og heller endre på det igjen? Anonymous poster hash: 8da9f...f76
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Har også slikt press + mye mer, men er ikke deprimert da. Hva med å følge hva legen sier og heller endre på det igjen? Anonymous poster hash: 8da9f...f76 Ikke jeg heller. Men å ha slikt press i hodet får jeg ikke fungere som jeg skal, svimmel innimellom også. Anonymous poster hash: c2663...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå