Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Å hva blir kveldskosen? 😊 Anonymous poster hash: c7fb7...abe
Marriet Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Laksewrap med mangodressing eller pizza. Har ikke bestemt meg. Skal ha sen middag idag så det blir kombinert. Kanskje jeg baker noe vi kan ha til kaffekos i helgen/kveldskos idag. Har fri så
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Laksewrap med mangodressing eller pizza. Har ikke bestemt meg. Skal ha sen middag idag så det blir kombinert. Kanskje jeg baker noe vi kan ha til kaffekos i helgen/kveldskos idag. Har fri så Nam der hørtes sykt godt ut med laksewrap med mangodressing 😍😍 der fikk jeg noe jeg kansje må lage en dag Anonymous poster hash: c7fb7...abe
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Har litt lyst på taco eller asiatisk mat. Anonymous poster hash: fcae3...535
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Stønn. Taco. Skjønner ikke at ungene ikke blir lei. MEN, det er så hyggelig stund. Ungene gleder seg. Bare glade fjes rundt bordet. Så avslutter vi alltid med en hyggelig film for familien og gjerne noe boller, vafler eller is. Det viktigste er å skape gode barndomsminner for barna. At de når de selv blir voksne tenker på fredager som noe hellig der familien kan lande sammen etter en lang uke og kose seg. Dette minnet har jeg selv med meg fra min barndom. Mamma laget som regel pizza og så hadde vi salt potetgull til. Anonymous poster hash: 8b360...d79
MJ<3 Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 Jeg vet ikke, skal på middag til kjæresten i dag, og aner ikke hva han disker opp med. Men han er god på kjøkkenet, så gleder meg. Det blir iallefall litt vin til
Elisun Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 Taco 😊 Jenta skal ha med en gutt i klassen hjem så dette var det de ville ha
Love my kidz Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 Hjemmelaget pizza står på menyen her. Kjenner jeg angrer litt, har mer lyst på noe annet 😣
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #11 Skrevet 1. april 2016 Kylling i pita Anonymous poster hash: 71633...b62
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #13 Skrevet 1. april 2016 Fried rice med wokede grønnsaker. Anonymous poster hash: 994e7...e0a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #14 Skrevet 1. april 2016 I dag blir det nachos/ taco :-) Anonymous poster hash: b5c45...1c3
Mumua Skrevet 1. april 2016 #16 Skrevet 1. april 2016 Aner virkelig ikke. Pasta med chorizo kanskje hvis samboeren orker å dra å kjøpe eplenektar, og med focaccia hvis vi rekker. Kommer an på hvor mye babyen sover. I verste fall blir det en brødskive med dritkjedelig pålegg. Kveldskosen spiste jeg opp isted når jeg kom hjem fra trening
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #17 Skrevet 1. april 2016 Laksewrap med mangodressing eller pizza. Har ikke bestemt meg. Skal ha sen middag idag så det blir kombinert. Kanskje jeg baker noe vi kan ha til kaffekos i helgen/kveldskos idag. Har fri så Laksewrap med mangodressing høres godt ut Lyst til å dele oppskrift? Anonymous poster hash: 51c0e...c56
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #18 Skrevet 1. april 2016 Hjemmelaget chilliburger i bakte burgerbrød med salat og hvitløksdressing😊😊😊 Anonymous poster hash: e38bd...47a
Elsker livet Skrevet 1. april 2016 #19 Skrevet 1. april 2016 Biff og bakt potet. I kveld skal vi kjøpe filmen The Croods på apple tv og spise potetgull, sjokolade og annet godteri hele familien.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #20 Skrevet 1. april 2016 Lapskaus med kjøttpølse. Anonymous poster hash: d0c9f...c25
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #21 Skrevet 1. april 2016 Vårruller og ris med sweet chili- og plommesaus. Er alene hjemme, så det er helt genialt å ha frysen full av middager som krever minimalt med tilberedelse. Kveldskosen har jeg ikke tenkt på engang. Muligens fruktsalat med vaniljekesam, eller grønnsaker med dipp. Anonymous poster hash: 4755b...797
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #22 Skrevet 1. april 2016 Vi skal ha lasagne! Litt seinere blir det tv og sjokolade! Anonymous poster hash: 4e022...93f
Marriet Skrevet 1. april 2016 #23 Skrevet 1. april 2016 Laksewrap med mangodressing høres godt ut Lyst til å dele oppskrift? Anonymous poster hash: 51c0e...c56 Ingen problem Tortilla Stekt laks En salat med en blanding av isbergsalat, agurk, avokado, koriander, litt olivenolje, salt og pepper. Mangodressingen består av: mangobiter, majones, rømme og litt vårløk. Krydrer dressingen med ingefær, sukker, chili, salt og litt sitronsaft. Alt er på slump! Kjører det i stavmikser til den blir nesten glatt Veldig godt. Angrer på at jeg gikk for pizza i kveld; p
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #24 Skrevet 1. april 2016 Ingen problem Tortilla Stekt laks En salat med en blanding av isbergsalat, agurk, avokado, koriander, litt olivenolje, salt og pepper. Mangodressingen består av: mangobiter, majones, rømme og litt vårløk. Krydrer dressingen med ingefær, sukker, chili, salt og litt sitronsaft. Alt er på slump! Kjører det i stavmikser til den blir nesten glatt Veldig godt. Angrer på at jeg gikk for pizza i kveld; p Tusen takk Anonymous poster hash: 51c0e...c56
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #25 Skrevet 1. april 2016 Biff og bakt potet. I kveld skal vi kjøpe filmen The Croods på apple tv og spise potetgull, sjokolade og annet godteri hele familien. Spiser ikke mannen din veldig usunt til å være lege og på lavkarbo? Bakt potet OG potetgull liksom? Anonymous poster hash: cfa3c...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå