Gå til innhold

I går var jeg utro!

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. som hevn! Noe så patetisk. Det sier seg selv at det går mot slutten for oss og det er nitrist! Han har vært utro med eksen sin og tar ikke ansvar for det, bortforklare og bagatelliserer. I går tenkte jeg at han fikk smake sin egen medisin så kanskje han ville forstå.. men det er jo bare meg selv jeg ødelegger ved det 😢 Tenk at voksne mennesker skal holde på sånn..

Anonymous poster hash: d9135...06c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner det ikke 😕

Anonymous poster hash: 1f10a...586

Skrevet

.. som hevn! Noe så patetisk. Det sier seg selv at det går mot slutten for oss og det er nitrist! Han har vært utro med eksen sin og tar ikke ansvar for det, bortforklare og bagatelliserer. I går tenkte jeg at han fikk smake sin egen medisin så kanskje han ville forstå.. men det er jo bare meg selv jeg ødelegger ved det 😢 Tenk at voksne mennesker skal holde på sånn..

Anonymous poster hash: d9135...06c

Uff, jaja spist er spist.. Men bryt ut av dette destruktive forholdt. Du fortjener noe bedre :-)

Anonymous poster hash: c999e...56c

Skrevet

Sånn hadde jeg det på slutten av mitt forrige forhold og. Men var ikke utro, bare vurderte det sterkt for å ta igjen. Da tror jeg det beste bare å gå fra hverandre når det har gått så langt...

Anonymous poster hash: 07a25...ce5

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Uff, høres ikke ut som at du har det lett for tiden! Prøv å tenke at du gjorde det av en grunn. Selv om jeg mener at hevn sjelden er løsningen, så er det veldig lett å ty til det når man står midt oppi en sånn situasjon, og det synes jeg er helt forståelig. Som du selv sier går det nok mot slutten av forholdet, og det er kanskje til det beste? Du kommer deg i gjennom det. Stor klem til deg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...