Gå til innhold

er dette innafor eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer flyttet ut for 4 uker siden. jeg har 3 barn der ene er felles. jeg har fått meg en mannlig venn som har lyst å besøke meg. jeg har besøkt han 3 ganger. veldig koslig mann. nå er de slik at jeg vil han skal kome på besøk. men da har jeg alle barna hjemme. han blir kun en natt. jeg har snakket litt med barna om denne mannen og de virker positive. kan han kome eller ikke? hva synst dere er ok etter ett brudd? vi skal selfølglig ikke si å kose og kysse så barna ser på😉vi er veldig forelska

Anonymous poster hash: fef9e...0de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si= sitte

Skrevet

Nei, jeg synes du skal sette egne ønsker og behov til side nå.

Skrevet

Det er langt utenfor! 4 uker siden! 

Skrevet

Helt utafor.

Anonymous poster hash: 85458...12f
Skrevet

Så utafor som det kan bli.

Det hjelper ikke at dere ikke skal sitte og kysse og kose... barna dine vil merke forelskelsen. De vil merke at du stryker på denne mannen når du tror barna ikke ser dere, de vil se at han gjør det samme med deg når han tror barna ikke ser dere, de vil merke at dere lengter etter at barna skal gå ut av rommet eller legge seg slik at dere kan berøre hverandre.

Tro meg de vil merke det!

Jeg synes også det er helt feil av deg at du allerede har snakket med barna dine om denne mannen. Det er for pokker bare fire uker siden livet til barna ble snudd helt på hodet!!! :sinna:

Jeg vil tro at du lenge hadde følt følelsesmessig at forholdet til eksen kom til å bli slutt. Du har sikkert gått gjennom en lengre tid hvor du lurte på om forholdet kunne reddes, så fant du ut at det ikke kunne reddes, så har du brukt den tiden DU trengte før du avsluttet forholdet. Det kan også virke som om du til og med fant en ny mann før ditt tidligere forhold ble avsluttet. Dvs. DU har bearbeidet bruddet med eksen. DU er ferdig med eksen. DU er klar til å gå videre. DU er forelsket.

Barna dine har fått hele livet snudd på hodet. Barna dine er i sjokk, de er kanskje sinte, de sørger gjerne. Og nei, du trenger ikke merke noe av dette, for barn vil ofte ikke belaste sine foreldre. Og så forelsket som du er om dagen så ønsker ikke barna dine å fortelle deg noe som kan gjøre deg mer trist. For slik fungerer barn. Dvs. barna dine har nok langt mer empati med deg enn du har for dem.

Om du bryr deg om dine barns beste så lar du IKKE denne mannen overnatte hos dere - kanskje så lenge som et helt år etter bruddet med din eks.

Du kan risikerer å skade barna dine følelsesmessig om du gjør dette. Men noe sier meg at du kommer til å bagatellisere det... for om barna dine blir skadet av det er det ikke sikkert du får høre det fra dem før de er voksne og forteller deg hvordan de opplevde din navlebeskuelse og egoisme når det kom til menn...

Anonymous poster hash: f21d1...204
Skrevet

Minst et halvt år utafor.

Anonymous poster hash: b0e3e...9f1

Skrevet

Fire uker? Ta deg sammen!

Helt ærlig, du burde fått en skjennepreken. Du snakker IKKE med barna dine om eventuelle menn du møter. Og du lar de ikke møte noen FIRE UKER etter et brudd. Ja, jeg roper!

Det er fader meg ikke rart det går åt skogen for mange. Tøyte!

Anonymous poster hash: aa0f2...d5d

Skrevet

Tenke med hodet nå..... HODET!!

Anonymous poster hash: a9b34...5d3
Skrevet

Definitivt tulleinnlegg 😂

Anonymous poster hash: 3ea63...e1a

Skrevet

Stakkars barn...

Anonymous poster hash: 4eb87...9d8

Skrevet

Håper dette er et tulleinnlegg. Hvis ikke så regner jeg med at du er så forelsket at du ikke ser annet enn han nye. Vet ikke hvor de andre her får 6 måneder fra slik at det er en magisk grense, men fire uker er definitivt for kort tid!

Anonymous poster hash: ae458...6cb

Skrevet

Definitivt tulleinnlegg

Anonymous poster hash: 3ea63...e1a

Jeg skrev det lengste innlegget over her. Kan dessverre av egen erfaring bekrefte at slik komplett mangel på innsikt i foreldrerollen sin og barns behov ikke er helt uvanlig. Vet om flere lignende tilfeller i tillegg til at jeg selv opplevde det som barn.

Men jeg håper inderlig du har rett i at det bare er trolling, for hvis ikke ser jeg mørkt på fremtiden til His barn.

Anonymous poster hash: f21d1...204

Skrevet

Har ikke far samvær? Hvorfor kan han ikke møte deg når ungene er borte, eller i det minste sover?

Vi brøt for to år siden, har også både særkulls og felles barn, men selv om jeg dater kunne det ikke falt meg inn å trekke inn ungene. Vet ikke om jeg noen gang vil føle meg komfortabel med det ettersom det allerede er en stefar inne i bildet.

Den siste har jeg datet i et halvt år. Han kommer av og til etter de har lagt seg, men jeg har unger som sover tungt (de har ikke våknet så langt), han sover aldri over når de er hjemme.

Skrevet

Laaaaaaaaaangt langt utafor!!!!!!

Dette er noe av det siste barna har behov for nå. Flytt fokuset fra deg selv og over på barna!

Anonymous poster hash: fc9d7...d97

Skrevet

Tror vel helst dette er trolleri, men skulle det ikke være det, så er det minst et år utafor.

Anonymous poster hash: 3a3c4...622

Skrevet

Dette må jo være tull? Ingen drar vel barn inn i noe etter bare 4 uker? Da er det svært lite som fungerer mentalt, for å si det slik.

Jeg velger å tro at dette er et dårlig trolleforsøk. 

Skrevet

Dette trenger absolutt ikke være tull. Stebarnas mamma her fikk seg ny samboer omtrent før faren til barna hadde flyttet ut. Og ja, barna er følelsesmessig skadet. Så HI, han burde ikke sove over og du burde ikke snakke med barna om mannen!

Anonymous poster hash: c3505...62d

Gjest Antarctica
Skrevet

Fire uker...?

Det er dårlig gjort mot barna.

Skrevet

Du verden, må si det er imponerende hvor fort enkelte klarer å jobbe seg inn i et nytt forhold.....men det er helt utafor. Fortsett å treffe han når du ikke er sammen med barna.

Skrevet

ok.jeg er visst helt på bærtur. sjønner. jeg er vel i forelskelses rusen. skal sjerme barna mine. de er alt for meg. de biter vel ikke på at vi bare er venner nei. hva skulle man gjort uten bim når man ikke klarer å tenke selv👍 legger meg flat.... kansje til høsten kan han komme😉 takk for alle svar jeg har sjønnt poenget😄

Skrevet

Så langt utafor som det er overhodet mulig å komme!

Skrevet

Så bra at fornuften har innhentet deg.👍

Til sammenligning. Når jeg fikk kjæreste, hadde jeg vært alene i 3 år. De første månedene kom mannen på besøk når barna sov, han overnattet ikke.

Dvs. De visste ikke de 3 første månedene at mamma hadde kjæreste.

Jeg brukte den tiden på å bli kjent med mannen.

Når jeg følte meg trygg på at dette ville vare, fikk de hilse på og bli kjent med hverandre.

Anonymous poster hash: 96567...ecd

Skrevet

ok.jeg er visst helt på bærtur. sjønner. jeg er vel i forelskelses rusen. skal sjerme barna mine. de er alt for meg. de biter vel ikke på at vi bare er venner nei. hva skulle man gjort uten bim når man ikke klarer å tenke selv👍 legger meg flat.... kansje til høsten kan han komme😉 takk for alle svar jeg har sjønnt poenget😄

Han kan vel komme når barna har samvær med far?

Anonymous poster hash: b7c48...c38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...