Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Om kvelden. 3 mnd. Klarer ikke å finne ut hvorfor! :/ Anonymous poster hash: 7bbf6...47e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Jeg hadde en slik baby. Gråt og spiste. Spiste og gråt. Jeg har ingen annen trøst enn "det går over". Anonymous poster hash: 780e6...8d6
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Han har nylig startet. Får så vondt av han :/ Anonymous poster hash: 7bbf6...47e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Men takk Anonymous poster hash: 7bbf6...47e
Hønemorpåhaugen Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 mine hyla ved puppen...sugde litt...så hyyyyl. det var fordi jeg hadde for lite melk.. men sier ikke at det er sånn i ditt tilfelle.
FrøkenB Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Min gjør det samme når han er veldig trøtt, virker som han ikke greier å ta unna melka da.. Så jeg hekter han av når jeg merker at han svelger unna for harde livet, og hekter han på når han har roa seg litt. Håper du finner ut av det, for sånt er både slitsomt og vondt for mammahjertet. Lykke til
desember2015 Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Kan være en låsning i nakken... Min eldste klarte ikke spise i våken tilstand- måtte spise i halvsøvne når kroppen var helt avslappet for å ikke ha vondt. Ville bedt HS om henvisning til kommunal fysio som kan vurdere om babyen trenger manuellterapi. Eller det kan være så enkelt som en fase som straks går over...
Optatium Skrevet 31. mars 2016 #8 Skrevet 31. mars 2016 Det er veldig vanlig med urolige barn på kvelden i den alderen. Det er utrolig slitsomt, men det går over❤️ Les litt her: https://ammehjelpen.no/artikkel/100/kveldsamming-og-urolige-barn-om-kvelden
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 Min er er helt lik nå ved 3 mnd. Jeg leste om 3 mnd krisen alle babyer har, der de har lært så mye at hele deres verden plutselig forandrer seg for dem. Det kan gjøre babyene urolige. Det er blitt litt bedre hos oss nå, men kan fortsatt ikke bruke pupp til litt kos, kun når han er kjempesulten eller i søvne. Anonymous poster hash: 0199c...088
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #10 Skrevet 31. mars 2016 Om kvelden. 3 mnd. Klarer ikke å finne ut hvorfor! :/ Anonymous poster hash: 7bbf6...47e Jenta mi har drevet å hylt på kvelden ved puppen ho og.(3 uker gammel) Her fant jeg etterhvert ut at ho trengte å rape/gulpe, selv om ho ikke var ferdig å spise enda. Så jeg har begynt å ta ho opp til gulping/raping, når jeg merker ho blir urolig. Ho er ikke så fornøyd med at jeg tar ho opp. Men så fort ho har fått opp en rap, så roer ho seg og spiser videre. Det hender også at ho søker brystet fordi ho er trøtt eller har mageknip, og egentlig bare har sugebehov, så da er det sutten som fungerer. Håper du finner ut av det. :-) Anonymous poster hash: 205b8...4ef
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Det gjorde min og, i fem måneder. Så kasta jeg inn håndkle og gikk over til MME og fikk et mye mer fornøyd barn. Anonymous poster hash: 608e8...3cd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #12 Skrevet 31. mars 2016 Kan jo være lite melk. Har du vært på helsestasjon og veid i det siste? Eller så tenkte jeg på låsning i nakke/rygg. Men rart hvis det ikke har vært et problem før nå... Ville nok sjekket om barnet får nok mat først. Se også om baby har favorittside. At hodet ligger mest mot den ene siden. Har erfart begge de tingene jeg skriver om. Derfor det som slo meg mest Lykke til! Håper du finner ut av det! Ikke gøy når baby ikke er fornøyd og vi ikke vet hva det er..... Anonymous poster hash: 5b8f4...60d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #13 Skrevet 31. mars 2016 Tenker også at siden det er på kvelden baby er urolig så har mine barn også vært det. Kan være magevondt.. Mine skrek veldig og det hørtes ut som smerter. Prøv å legg baby på ryggen og "sykle" med beina. Kanskje det hjelper?!? Hvis det er lenge siden avføring kan jo dette også være medvirkende. Skjønner veldig godt følelsene dine. Jeg gråt med når de skrek som verst fordi jeg hadde så vondt av de.... ❤️ Anonymous poster hash: 5b8f4...60d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #14 Skrevet 1. april 2016 Spruten står. Har iallfall ikke for lite. Han ammes fint resten av døgnet, så trøtteorien høres logisk ut. Men han starter tidlig - 18/19 tiden. Gråter og spiser om hverandre til 21/22.... Anonymous poster hash: 7bbf6...47e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #15 Skrevet 1. april 2016 Les denne http://www.babyverden.no/blogg/ammehjelper-bloggen/hvor-mye-spiser-et-fullammet-barn/ Anonymous poster hash: 335e8...b8e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #16 Skrevet 1. april 2016 Spruten står. Har iallfall ikke for lite. Han ammes fint resten av døgnet, så trøtteorien høres logisk ut. Men han starter tidlig - 18/19 tiden. Gråter og spiser om hverandre til 21/22.... Anonymous poster hash: 7bbf6...47e 3 mndskrisa kombinert med at han kanskje trenger å legges tidligere? Vår lille justerte leggetiden sin selv på den tiden og fra 2 mnd begynte hun å legge seg for natta ca kl 19-20. Om hun ikke fikk sove på soverommet da ble det bare skriking. Hun trengte rett og slett mørket og stillheten etter en lang dag med mange inntrykk. Meld deg inn i ammegruppen på face, der ser du at dette sliter omtrent alle med når babyen er rundt 3 mnd. Anonymous poster hash: 32bdf...cca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå