Gå til innhold

Hvilken prevensjon hjelper mot PMS helvete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke mer snart. Vær så snill og gi meg råd?

Anonymous poster hash: fb875...ec7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg gjorde alle hormonpreparater bare pms verre. Jeg fikk god effekt av nattlysoljekapsler. Minst dobbel dose de første 14 dager...

Anonymous poster hash: 5d090...a51

Skrevet

Ok, takk! Jeg har brukt trippel nattlysolje i noen måneder nå, ingen virkning. Like før jeg må ha en sykmelding.

Anonymous poster hash: fb875...ec7
Skrevet

Cerazette. Slipper både mensen og pms.

Anonymous poster hash: abebe...5bf

Skrevet

Absolutt ingenting. Har ekstrem pms som varer fra eggløsning til mens. Har prøvd forskjellige p piller, Cerazette, p ring og p sprøyte. Jeg har bare blitt verre av hormonpreparater. Da har jeg pms konstant fremfor "bare" to uker i mnd. Satt til slutt inn kobberspiral.

Nå som vi har fått de barna vi skal ha, har mannen sterilisert seg så nå slipper vi å tenke mer på prevensjon.

Nattlys olje har jeg prøvd uten hell. Ikke funnet noe som hjelper og de to ukene i mnd er virkelig et mareritt.

Alle energi forsvinner, jeg er konstant sliten og trøtt, deprimert, mister alle følelsene mine for mannen, amper, fryktelig utålmodig og generelt gretten. Synes alt er mas og et ork. Fungerer dårligere på jobb i denne perioden jeg også. Grusomt. Og alt sammen forsvinner over natta når mensen kommer.

Har dessverre ingen råd, men føler med deg.

Skrevet

Absolutt ingenting. Har ekstrem pms som varer fra eggløsning til mens. Har prøvd forskjellige p piller, Cerazette, p ring og p sprøyte. Jeg har bare blitt verre av hormonpreparater. Da har jeg pms konstant fremfor "bare" to uker i mnd. Satt til slutt inn kobberspiral.

Nå som vi har fått de barna vi skal ha, har mannen sterilisert seg så nå slipper vi å tenke mer på prevensjon.

Nattlys olje har jeg prøvd uten hell. Ikke funnet noe som hjelper og de to ukene i mnd er virkelig et mareritt.

Alle energi forsvinner, jeg er konstant sliten og trøtt, deprimert, mister alle følelsene mine for mannen, amper, fryktelig utålmodig og generelt gretten. Synes alt er mas og et ork. Fungerer dårligere på jobb i denne perioden jeg også. Grusomt. Og alt sammen forsvinner over natta når mensen kommer.

Har dessverre ingen råd, men føler med deg.

Som om jeg skulle beskrevet meg selv. Helt utrolig at det ikke finnes en medisin mot Premenstruell dysfori! Det er helt grusomt å ha det slik!

Skrevet

Kobberspiral, billig og enkelt. Kan ha den i 5 år

Kondom

Anonymous poster hash: b529e...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...