Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 er 4 barnet..så er vel mer erfaren enn mange andre..; D men det her har jeg kun opplevd helt mot slutten tidligere. Nå har jeg kynnere heeele tiden.. er ikke smertefulle, så tror ikke det er rier..men hvor går grensen mellom rier og kynnere egentlig? Nå er det kanskje 2 min uten kynnere, så strammer magen seg igjen. er ganske avslappet da det ikke er smertefullt.. men er det flere som har opplevd lignende? er i uke 34..så litt tidlig å komme ut : )) Anonymous poster hash: 9a490...a8f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Tar det seg opp når du går rundt da? Har selv 5 barn. Når jeg ventet nummer 4 viste jeg ikke at jeg var i fødsel. Var på kontroll hos jm som kunne konstantere 8 cm åpning Ikke like lett å vite nei! Anonymous poster hash: 34cd8...944
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 haha tydligvis ikke... ; D skulle tro vi var eksperter..men neida.. ingen svangerskap er like. blir ikke borte når jeg reiser meg, men heller ikke værre... er bare slitsomt. Anonymous poster hash: 9a490...a8f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 var det annerledes for deg med de tre andre da? Før nr 4? : ) Anonymous poster hash: 9a490...a8f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Ring føden for en sjekk. Som andre nevner kan du jo faktisk være i fødsel. Så tidlig vil de kanskje prøve å stoppe det. Anonymous poster hash: 6df61...dc2
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 er 4 barnet..så er vel mer erfaren enn mange andre..; D men det her har jeg kun opplevd helt mot slutten tidligere. Nå har jeg kynnere heeele tiden.. er ikke smertefulle, så tror ikke det er rier..men hvor går grensen mellom rier og kynnere egentlig? Nå er det kanskje 2 min uten kynnere, så strammer magen seg igjen. er ganske avslappet da det ikke er smertefullt.. men er det flere som har opplevd lignende? er i uke 34..så litt tidlig å komme ut : )) Anonymous poster hash: 9a490...a8f Jeg hadde konstante kynnere med nr en. Kom av stress mente de på føde obs (var der for en blødning i uke 29, men de satte ikke dette i sammenheng meg kynnerne). Anonymous poster hash: 625d7...1cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå