Gå til innhold

Tror du på stjernetegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min gjør, alle raserianfall er lov siden han er tyr, mens jeg som er vekt bør være balansert til enhver tid.

Anonymous poster hash: af9b2...4a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Det blir for dumt.

Kunne ikke vært mer enig. Bare en unnskyldning for å fortsette å oppføre seg som en tosk. Begynner å bli passe drittlei av tyr-argumentet, for å si det sånn.

Skrevet

Jeg har bare hatt langvarige forhold til skorpioner, og de har vært temmelig forskjellige.

Anonymous poster hash: f4261...d48
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Det finnes jo. Horoskop derimot..

Anonymous poster hash: f101a...96b

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Det finnes jo. Horoskop derimot..

Jeg burde kanskje skrevet "astronomi" eller "karakteristikk av folk som er født i de forskjellige stjernetegnene", men følte vel folk på forumet forsto hva jeg mente. My mistake.

Skrevet

Jeg burde kanskje skrevet "astronomi" eller "karakteristikk av folk som er født i de forskjellige stjernetegnene", men følte vel folk på forumet forsto hva jeg mente. My mistake.

Noen må jo være kranglete. Tenkte det kunne være meg for en gangs skyld.

Skrevet

Noen må jo være kranglete. Tenkte det kunne være meg for en gangs skyld.

Å, du er sikkert skytte! 🙄😂

Anonymous poster hash: 57aad...d48

Skrevet

Nei, egentlig tror jeg ikke på det, men når jeg leser om mitt, stemmer det på en prikk :P Samme med både eksmannen og min nåværende, det som står om deres stjernetegn stemner også :)

Anonymous poster hash: 22a32...723

Skrevet

Astronomi er ikke det du mener men astrologi . Stor forskjell. Astronomi er vitenskap om verdensrommet.

Hilsen skorpion som egentlig ikke tror horoskop men leser det I ny og ne. Har og funnet mye som passer på meg som skorpion og har teller brukt det som ett verktøy å Være litt mer bevisst på å ikke oppføre meg slik.

Anonymous poster hash: 2a478...142

Skrevet

Jeg tror IKKE på det. Men... Pussig hvor mye som stemmer.

Jeg faller for de samme tegnene igjen og igjen, har venner av samme type, og det er noen spesielle tegn som liker meg. Noen kan jeg ikke kommunisere med i det hele tatt. Men, jeg tror ikke på det!

Skrevet

Mannen min gjør, alle raserianfall er lov siden han er tyr, mens jeg som er vekt bør være balansert til enhver tid.

Mamma unnskyldte sine raserianfall med PMS og at hun var tyr.

Skrevet

Jeg elsker mennesker som kategoriserer andre mennesker etter stjernetegn - "du, hvilket stjernetegn er du født i? Ja, akkurat, det var som jeg trodde, du er en typisk xx på alle måter". Jeg tror i hvert fall på at stjernetegnene gir disse menneskene en viktig dimensjon i livet.

Skrevet

Ja, til en viss grad. Men ikke horoskoper, det syns jeg bare er tull...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...