Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Jeg har en gutt som går i 3 kl som får mye tegning i leksene sine, han syns det er helt pyton for han kan ikke tegne. I dag skulle han lage en tegneseriestripe om hva han har gjort i påsken og nå har han sittet 30 min og er ikke ferdig med første rammen en gang. Kan jeg be han om å skrive en fortelling i steden for? Anonymous poster hash: 04ffe...818
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Mitt barn er dårlig på å lese,kan han synge i stedet? Anonymous poster hash: ab385...f7f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Jeg har en gutt som går i 3 kl som får mye tegning i leksene sine, han syns det er helt pyton for han kan ikke tegne. I dag skulle han lage en tegneseriestripe om hva han har gjort i påsken og nå har han sittet 30 min og er ikke ferdig med første rammen en gang. Kan jeg be han om å skrive en fortelling i steden for? Anonymous poster hash: 04ffe...818 Du tenker ikke at problemet er at han gjør det litt for grundig da? Han kan jo bare tegne noen strektegninger og snakkebobler og si det var det? Jeg kan heller ikke tegne (litt krise, siden jeg gikk på Steinerskolen 😁), men jeg tok det igjen i kreativitet. Prøv å finn noe annet han er flink til, som han kan komplementere tegningene sine med. Humor, fine farger eller noe annet. Anonymous poster hash: 77f9e...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå