Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Det er utrolig mange som sitter med møkkete og våte sko på sete på offentlig transport. Synes du det er greit?? Anonymous poster hash: 33504...097
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Det er ikke greit, og der er jeg så gammal hurpe at jeg sier fra. Anonymous poster hash: b2149...8d0
Gjest Stjerneklart Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 (endret) Selvfølgelig ikke, synes det er veldig uhøflig. Dette minnet meg på en gang vi var på tur med barnehagen jeg jobber i. En av fire-åringene satt seg med beina i setet. Samtalen gikk ca. slik: Meg: Anna, du må ta ned beina dine fra setet og sitte på rumpa di. Anna: Greit, men hvorfor det egentlig? Meg: Fordi det blir møkkete i setet når du har skoene dine på det. Så når noen skal sitte der etter deg blir de møkkete på klærne sine Anna: Og tenk om de har pynta seg fordi de har bursdag? Meg: Ja, det kan hende. Så det er nok lurt å sitte på rumpa i bussen! Da satt hun seg ned. På veien hjem oppdaget hun en dame med hvit bukse som var litt møkkete. Da sier hun selvfølgelig høyt og tydelig så damen hørte det : "Stakkars dame, hun der har nok sittet i et møkkete bussete." Endret 31. mars 2016 av Stjerneklart
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Jeg synes ikke det er greit uansett vær!! Anonymous poster hash: 33504...097
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Det er ikke greit, og der er jeg så gammal hurpe at jeg sier fra. Anonymous poster hash: b2149...8d0 Etter at jeg så en slik sist så bestemte jeg meg for at neste gang jeg ser det så skal jeg også begynne å si fra. I akkurat dette tilfellet så vil jeg påstå at gammel hurpe i så fall er et hedersord Jeg vurderer faktisk å be den jeg ser sitte med føttene i setet om å bytte til det setet selv og overlate det rene til meg Anonymous poster hash: 195e9...fbd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Etter at jeg så en slik sist så bestemte jeg meg for at neste gang jeg ser det så skal jeg også begynne å si fra. I akkurat dette tilfellet så vil jeg påstå at gammel hurpe i så fall er et hedersord Jeg vurderer faktisk å be den jeg ser sitte med føttene i setet om å bytte til det setet selv og overlate det rene til meg Anonymous poster hash: 195e9...fbd Det var lurt!! Det skal jeg gjøre neste gang!! Anonymous poster hash: 33504...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå