Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Jeg og mannen krangla nettopp, han sier at han er drittlei av å hele tiden måtte ta i mot dritt fra meg ( jeg er ofte sur fordi jeg aldri får hjelp hjemme). Jeg sier at jeg er lei av å ta imot dritten hans også, og da sier han at han ikke mener det han sier og at jeg er nærtagende. Jeg sier da som sant er, at når man får høre noe ( dritt fra han) ofte nok, så begynner man å lure.. Og da sier han " kanskje du skal endre på det jeg sier ofte da, så blir det kanskje stopp. Han bruker å "kødde" med at jeg er feit og dårlig i senga.. Jeg har lyst å såre han tilbake nå, men kommer ikke på noe.. Så hva sksl jeg svare han til dette? For å spare dere bryet; Vi er over 25 begge to, blir veldig barnslige når vi krangler, og hvorfor vi fremdeles er sammen aner ikke jeg. Anonymous poster hash: 27edd...ab4
Marriet Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Jeg tror svaret ditt er tre ferdigpakka kofferter på trappa i morgen når han er ferdig på jobb og - adjø Feit og dårlig i senga? Alvorlig talt...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Høres ut som om din "kjære" har litt manglende utviklede språkferdigheter dersom han må si noe sårende for å "vinne" en diskusjon. Sett deg ned på egenhånd. Finn ut hva du er villig til å akseptere mht arbeidsdeling i hjemmet, språkbruk osv. Sett deg ned med ham (ikke når dere har kranglet) og snakk med ham om dette. Vær spørrende i forhold til arbeidsdeling, språbruk, barneoppdragelse osv). Hvis det hans svar er veldig mye lavere enn dine "krav", så må du vurdere om du skal bli eller gå og om du kan komme til en avtale med ham som gjør at du synes det er greit å leve med. Anonymous poster hash: ee7db...f32
Mamma_til_2 Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Når han sier du er feit og dårlig i sengen så bare si, man blir som man omgås.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Spør om den er inni neste gang dere har sex 😂 Anonymous poster hash: 39c70...c5f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Du får bare svare at det er vanskelig å engasjere seg i senga når man må ha sex med en middels til dårlig sexpartner med middels til liten penis. Anonymous poster hash: e23fc...9b0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Hvis du vil gå til angrep og såre han må du dra opp utseende. Har han stor nese? Utstående øyne? Kanin tenner? Skjeve/gule tenner? Liten/tynn penis? Disser du han på de områdene svir det! Men om du skal synke på det nivået er din sak.. Anonymous poster hash: 2fce2...745
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #8 Skrevet 31. mars 2016 Om han synes du er dårlig i senga så får du si til han at du er begynt med undervisning hos andre enn han. Mht feit så kan du jo si at du har gjort deg mer uattraktiv for å samsvare med hans utseende. Anonymous poster hash: 109c6...08f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 Jeg hadde ikke villet falt ned på hans lavmål av et nivå. Vil du egentlig det, Hi?? Vær bedre enn ham! Ring familievernkontoret i morgen og i morgen kveld så sier du: "Vi har time til familievernkontoret "dag og klokkeslett". Du velger om det blir parterapi eller om det blir mekling, men jeg vil ha svaret innen mandag for da må jeg gi beskjed om det blir parterapi eller mekling. Ditt valg." Slik dere holder på er dere ikke bra for hverandre, og det er heller ikke bra for ev. barn dere har. Enten må dere lære dere å kommunisere sammen, eller så får dere innrømme at dere ikke passer sammen og gå fra hverandre. Men ikke fall ned på hans nivå, du er bedre enn som så. Om du "angriper" han nå med en lignende kommentar så gir du bare ham ammunisjon til nye angrep på deg. Det fører ingen vei. Vær bedre enn ham! Anonymous poster hash: 05402...82e
Gjest Antarctica Skrevet 31. mars 2016 #10 Skrevet 31. mars 2016 Når forakt og avsky får plass i krangler og samtaler mellom to som skal stå hverandre nær, da er enden like om hjørnet.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Du sier. Jeg bor sammen med en mobber. Se deg selv i speilet og snakk til den du ser. Hva ser du? Når jeg ser på deg, ser jeg en som liker å tråkke på andre. Du kan umulig ha det godt med deg selv. Anonymous poster hash: 69364...aeb
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #12 Skrevet 31. mars 2016 Virker som dere har gått inn i en skikkelig ond sirkel og hakker på hverandre. Det er utrolig skadelig for forholdet. Her må dere snakke sammen om å endre holdninger. Endre fokus til hva som er positivt ved partneren. Si det til hverandre. Gi ros i hverdagen. Noe så enkelt som: så fin du er i dag. For eksempel. I hverdagen kan det lett bli til at vi gir ordre til hverandre typ: du må ta klesvasken i dag. En mer positiv måte å si det på er: jeg hadde blitt så glad hvis du tar klesvasken i dag. Håper noen av disse tipsene kan hjelpe og Rom var ikke bygget på en dag. Lykke til og håper dere får det bedre i fremtiden Anonymous poster hash: 05f96...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå