Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Kjære vene, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, holder på å gå på veggen av min 9 mnd gamle baby om dagen Han har vært konstant grinete i snart 2 uker. Startet med en mini-forkjølelse som verken har gått over eller utviklet seg for fullt. Dette vil si at han er litt snørrete,mest om morgenen, men ikke potte tett. Hoster litt,men ikke mye. Litt varm og røde kinn hver kveld,men ikke ordentlig feber. Og alt er gærent,sutrer og griner så å si hele dagen med unntak av den første halvtimen han er våken etter duppene sine. De siste dagene har jeg fått et håp om at det er tenner på gang etter å ha lest litt om symptomer på dette. Han gnager intenst på sine egne hender og alt annet inkl min skulder. Han har gnagd på ting i mange mnd,men nå er det ekstremt. Han er rød i kinnene og tar seg til øret uten at det virker som han har vondt der. Han hyler plutselig til og putter samtidig hånda i munnen. Han har hatt endel løs avføring siste uken. Det som derimot skurrer litt for meg er at han sover godt,både om nettene og på dagen. Han spiser også godt. I tillegg prøvde jeg i kveld og gi han en Paracet for å sjekke om det faktisk er smerter. Dessverre hadde dette liten effekt,og jeg lurer på om jeg derfor ikke kan trøste meg med at det er tenner likevel? Kjenner etter hver dag i håp om å finne en liten tagg som kan forklare alt 😔 Sliiiiiiten mamma som både for vondt av og bekymrer seg for babyen sin Anonymous poster hash: 4070f...b77
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Ps. Har også smurt på dentinox uten effekt TS. Anonymous poster hash: 4070f...b77
Mamma_til_2 Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Jeg ville tatt en tur til legen bare for og sjekke ører, hals ol. Det virker på din forklaring som han har vondt en plass!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Spørs om jeg var litt utålmodig ifht effekten av Paracet..jeg la han for kvelden en halvtime etter han hadde fått den (kl 18.15) da han fortsatt bare sutret..han ble da liggende en time i senga og skråle og le lykkelig. For å sjekke om dette kun gjaldt i senga eller også i lek der han vanligvis sutrer mest har jeg nå brutt med alle prinsipper,tatt han ut i stua igjen og han leker nå strålende fornøyd på gulvet Anonymous poster hash: 4070f...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå