Tyra79 Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Skal lage en pastasalat til et koldtbord. Har ikke fått noen føringer for hvilken, der står jeg helt fritt😉. Har noen ei god oppskrift å dele? Mottas med takk😊!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Pastaskruer Rødløk Cherrytomater Pinjekjerner Baby leaf mix Spekeskinke Hvitløk Olivenolje, havsalt og pepper Serveres med godt brød og grønn pesto.
Marriet Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Pastaskruer Isbergsalat Paprika Tomat Agurk Mais Rødløk Avokado Oliven Revet grillet kylling Fetaost i olje (med oljen) Krutonger Krutongene helt til slutt eller rett før servering ev. Vedsiden så ikke de blir bløte. Dersom salaten skal stå en stund sleng oppi avkodasteinen (steinene) da blir den ikke brun. Min favorittsalat uten tvil <3
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Pasta Eple Parmasan i biter Pinjelkjerner (ristede) Paprika Tomat (cherry) Rød løk Osv... alt etter hva du liker Vegetar eller med skinke, kyllingfilet, el. Jeg finhakker to-tre hvitløksfedd, blander det inn i rømme, blander dette godt inn i salaten og lar det stå i kjøleskapet over natten, og vips, enkel og smakfull middag Anonymous poster hash: af113...2b3
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Fusili (gjerne sånne i tre farger). Bacon stekt sprøtt i panna og så skåret i små biter. Kyllingbryst i terninger, stekt i samme panna som baconfettet. Fetaost. Paprika i tre farger. Sukkererter. Vårløk. Dressing av rømme (ev litt majones), karri, paprika, salt, pepper og fersk sitron. Anonymous poster hash: e76e1...2f4
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Tacokylling pastasalat: 1 grillet kylling Godt med Pasta 1 boks Mais 1 Finkuttet paprika 1 boks Finkuttet sukkererter 1 pk majones 1 boks lettrømme 1 pose tacokrydder Litt sitronsaft Sweet chillisaus (ta i så mye du føler er sterk nok) Server med raspet ost og crispisalat Anonymous poster hash: 1a4fe...d00
Tyra79 Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2016 Tusen takk for tips alle sammen! Dette skal bli bra😊!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 Denne er mer et tilbehør enn en selvstendig rett: Pastaskruer Grønn pesto Soltørkede tomater (de myke i olje) Rødløk Pinjekjerner og ruccola røres inn eller støes på toppen rett før servering Anonymous poster hash: e9c4e...794
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 favoritt tilbehør hos meg er Mango,spekeskinke fetaost,cherrrytomat Anonymous poster hash: 54e21...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå