Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Har fra før ei jente med et kort navn. Nå som vi venter lillebror tenker vi å ha et mellomnavn til. Er det dumt å gi bare et av barn mellomnavn? Anonymous poster hash: 18821...30f
Gjest Antarctica Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Nei. De skal ikke bo sammen hele livet.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Vi har tre barn. De to første har korte navn, mens tredjemann fikk et lengere. "Alle" spør om vi kompenserer for noe med sistemann, i og med at navnet er så langt sammenlignet med de ro første. Litt lei av den kommentaren igrunn. Anonymous poster hash: 996b9...4bf
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Vi har tre barn. De to første har korte navn, mens tredjemann fikk et lengere. "Alle" spør om vi kompenserer for noe med sistemann, i og med at navnet er så langt sammenlignet med de ro første. Litt lei av den kommentaren igrunn. Anonymous poster hash: 996b9...4bf Unnskyld, men først av alt må jeg bare påpeke at det skrives LENGRE, ikke LENGERE. Ikke vondt ment, for alt jeg vet kan det være autocorrect eller dårlig tid, men følte at jeg måtte si noe om det. For det andre så skal andre mennesker drite i hva du kaller barna dine og om navnene "matcher" eller ei. Jeg er sikker på at de alle har fine navn, uansett lengde. 😊 Anonymous poster hash: 33661...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå