Gå til innhold

Endelig ute av skolen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er enda en lærer som har pakket snippesken og kommet seg ut av skolen. Og ja, det er et tap, for jeg er en skikkelig god en!

 

Jeg er så glad for avgjørelsen, og er allerede et lykkeligere menneske. Selv uten 12 uker "ferie", som alle tror vi har.

 

Politikerne raserer skolen. Foreldre bør snart begynne å si ifra, lærerne har prøvd i mange år, men får bare dritt tilbake.

 

So long!

 

Anonymous poster hash: c9a26...1d9

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Her er enda en lærer som har pakket snippesken og kommet seg ut av skolen. Og ja, det er et tap, for jeg er en skikkelig god en!

 

Jeg er så glad for avgjørelsen, og er allerede et lykkeligere menneske. Selv uten 12 uker "ferie", som alle tror vi har.

 

Politikerne raserer skolen. Foreldre bør snart begynne å si ifra, lærerne har prøvd i mange år, men får bare dritt tilbake.

 

So long!

 

Anonymous poster hash: c9a26...1d9

Synd, men sant.

Skrevet

Enig, det er en tragedie.

Skrevet

Jeg er ikke lærer, men har full forståelse for deres håpløse situasjon. Trist er det, at ikke politikerene har evne eller vilje til å bry seg.

 

Anonymous poster hash: 900b0...f3e

Skrevet

Jeg trodde egentlig jeg skulle få negative svar, siden vi vanligvis ikke vet hvor godt vi har det.. Takk for støtten.

 

Jeg håper jeg kommer tilbake ved en senere anledning, for jeg elsker jobben min, jeg får bare ikke lov til å utføre den.

 

Anonymous poster hash: c9a26...1d9

Skrevet

God tur ut! Alle lærere bred hatt erfaring fra den virkelige verden.

 

Anonymous poster hash: 858cf...277

Skrevet

Hvor slutter du HI, og hva går du til av yrke nå?

Skrevet

God tur ut! Alle lærere bred hatt erfaring fra den virkelige verden.

 

Anonymous poster hash: 858cf...277

Og noen burde gått ett år til på skolen...!

Skrevet

Hvor slutter du HI, og hva går du til av yrke nå?

Jeg har vært lærer på barnetrinnet, går til en administrativ stilling i kommunen.

 

 

Anonymous poster hash: c9a26...1d9

Skrevet

Norske politikere:

Se til Finland

Se til Finland

Se til Finland.

 

Anonymous poster hash: 80b75...1a6

Skrevet

Norske politikere:

Se til Finland

Se til Finland

Se til Finland.

 

Anonymous poster hash: 80b75...1a6

Ja, det er rart det der, vi skal bli akkurat like gode som Finland, men vi skal ikke gjøre noe av det Finland faktisk gjør for å være så gode. Forstå det, den som kan.

 

 

Anonymous poster hash: c9a26...1d9

Skrevet

God tur ut! Alle lærere bred hatt erfaring fra den virkelige verden.

 

Anonymous poster hash: 858cf...277

Vel, nå er det vel akkurat det jeg får da. Om du ønsker, skal jeg heller gi deg tilbakemelding om et par-tre år, og fortelle deg hvor livet er enklest.

 

Anonymous poster hash: c9a26...1d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...