Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Her er enda en lærer som har pakket snippesken og kommet seg ut av skolen. Og ja, det er et tap, for jeg er en skikkelig god en! Jeg er så glad for avgjørelsen, og er allerede et lykkeligere menneske. Selv uten 12 uker "ferie", som alle tror vi har. Politikerne raserer skolen. Foreldre bør snart begynne å si ifra, lærerne har prøvd i mange år, men får bare dritt tilbake. So long! Anonymous poster hash: c9a26...1d9
Gjest Antarctica Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Her er enda en lærer som har pakket snippesken og kommet seg ut av skolen. Og ja, det er et tap, for jeg er en skikkelig god en! Jeg er så glad for avgjørelsen, og er allerede et lykkeligere menneske. Selv uten 12 uker "ferie", som alle tror vi har. Politikerne raserer skolen. Foreldre bør snart begynne å si ifra, lærerne har prøvd i mange år, men får bare dritt tilbake. So long! Anonymous poster hash: c9a26...1d9 Synd, men sant.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Jeg er ikke lærer, men har full forståelse for deres håpløse situasjon. Trist er det, at ikke politikerene har evne eller vilje til å bry seg. Anonymous poster hash: 900b0...f3e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Jeg trodde egentlig jeg skulle få negative svar, siden vi vanligvis ikke vet hvor godt vi har det.. Takk for støtten. Jeg håper jeg kommer tilbake ved en senere anledning, for jeg elsker jobben min, jeg får bare ikke lov til å utføre den. Anonymous poster hash: c9a26...1d9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 God tur ut! Alle lærere bred hatt erfaring fra den virkelige verden. Anonymous poster hash: 858cf...277
Nyttårs barn Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Hvor slutter du HI, og hva går du til av yrke nå?
Hannasbananas Skrevet 31. mars 2016 #8 Skrevet 31. mars 2016 God tur ut! Alle lærere bred hatt erfaring fra den virkelige verden. Anonymous poster hash: 858cf...277 Og noen burde gått ett år til på skolen...!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 Hvor slutter du HI, og hva går du til av yrke nå? Jeg har vært lærer på barnetrinnet, går til en administrativ stilling i kommunen. Anonymous poster hash: c9a26...1d9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #10 Skrevet 31. mars 2016 Norske politikere: Se til Finland Se til Finland Se til Finland. Anonymous poster hash: 80b75...1a6
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Norske politikere: Se til Finland Se til Finland Se til Finland. Anonymous poster hash: 80b75...1a6 Ja, det er rart det der, vi skal bli akkurat like gode som Finland, men vi skal ikke gjøre noe av det Finland faktisk gjør for å være så gode. Forstå det, den som kan. Anonymous poster hash: c9a26...1d9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #12 Skrevet 31. mars 2016 God tur ut! Alle lærere bred hatt erfaring fra den virkelige verden. Anonymous poster hash: 858cf...277 Vel, nå er det vel akkurat det jeg får da. Om du ønsker, skal jeg heller gi deg tilbakemelding om et par-tre år, og fortelle deg hvor livet er enklest. Anonymous poster hash: c9a26...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå