Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Jeg prøvde å spørre om dette for en tid tilbake, men fikk da beskjed om å oppsøke psyklog og at jeg var rar. Derfor vil jeg være mer presis på hva jeg spør eter denne gangen da jeg fortsatt lurer på om dette er normalt. Altså, jeg har en helt normal hygiene. Vasker hendene etter toalettbesøk, før jeg lager mat osv. Jeg er veldig langt fra hysterisk på bakterier og skitt, nesten litt mer på den andre siden igjen som fint kan plukke opp og spise noe som falt på gulvet selv om gulvet ikke ble vasket den dagen (eller uken ). Jeg har altså ingen merkelige tanker om renslighet eller sæheter. Ingen tvangstanker, sær luktesans eller noe. Så til problemet. Etter at jeg har gjort nr 2 på toalettet, så trekker jeg ned og vasker hendene med såpe, som normalt. Jeg vil tro jeg gjør det helt likt til alle andre normale folk. Likevel føler jeg at det henger igjen en duft av avføring fra meg en liten stund etter toalettbesøket. Selv om jeg har tørket meg godt og vasket hendene, så blir jeg liksom ikke helt kvitt lukten. Nå har jeg ikke tatt tiden, men si en 10-15 minutter da. Jeg har forsøkt å lukte på hendene, om det er der, men det er mer som om lukten henger i hele meg på en måte, eller som om selve huden på en måte utsonderer lukten. Vanskelig å forklare. Er det flere som opplever dette? Noen som ev. vet hvorfor det er slik. Anonymous poster hash: 25280...ec4
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Jeg kan gi deg et seriøst svar, mest sannsynlig så sitter duften i nesa di. Det er altså ikke kroppen eller klærne som lukter. Prøv å lukte på kaffe etterpå, det nøytraliserer duftreseptorene i nesen Anonymous poster hash: 52d3f...bc0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Jeg hadde det helt likt HI! Men jeg fant ut at det var fordi det var noen bæsjeklumper som satt fast i t-skjorta mi! Kan dette også være tilfelle hos seg? Tydeligvis så ble klumpene med oppover ryggen når jeg tørket meg, istedenfor å feste seg til papiret. Anonymous poster hash: a3a2d...790
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Jeg hadde det helt likt HI! Men jeg fant ut at det var fordi det var noen bæsjeklumper som satt fast i t-skjorta mi! Kan dette også være tilfelle hos seg? Tydeligvis så ble klumpene med oppover ryggen når jeg tørket meg, istedenfor å feste seg til papiret. Anonymous poster hash: a3a2d...790 😂😂😂😂 æsj!!!😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 0e04f...c0c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Jeg hadde det helt likt HI! Men jeg fant ut at det var fordi det var noen bæsjeklumper som satt fast i t-skjorta mi! Kan dette også være tilfelle hos seg? Tydeligvis så ble klumpene med oppover ryggen når jeg tørket meg, istedenfor å feste seg til papiret. Anonymous poster hash: a3a2d...790 Hvor langt opp tørker du deg eller henger skjorten din ned I do? Anonymous poster hash: bdb16...068
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Jeg leste i Illustrert Vitenskap at det er en lidelse/syndromgreie (husker ikke navnet) som gjør at de som har det bare lukter dritt. Altså, alle lukter blir gjort om til drittlukt i nesa... Anonymous poster hash: aca5a...fea
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Hvor langt opp tørker du deg eller henger skjorten din ned I do? Anonymous poster hash: bdb16...068 Tørker meg til litt over rumpesprekken kanskje, har ikke tenkt så mye på det. Ble helt overrasket da jeg fant klumpene gjemt inni t-skjorten 😷 i tillegg så har jeg alltid skjorta nedi buksa, så du kan jo tenke deg utfallet. Tenk å gå rundt å lukte bæsj i flere uker, haha! Godt jeg fant ut hva som var problemet😀 Anonymous poster hash: a3a2d...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå