GÃ¥ til innhold

Sterilisert mann lurer meg!!! 😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min steriliserte seg for 3 mnd siden, men har ikke vært å sjekket spermen sin enda, så vi bruker kondom. I går så sprakk kondomet (for 2. gang denne mnd!!) 😫 Så han ble "ferdig" inni meg. Jeg får jo totalt noja!

Han gikk på toalettet før han la seg, og jeg sovnet. Måtte på do selv i natt, og tørket bort litt fra underlivet med en våtserviett, og skulle kaste den i søpla på do. Der ligger kondomet øverst, og jeg ble irritert for jeg sa han burde skjule den litt nedi søpla slik ikke alle andre skal se det. Men hva ser jeg? Den er hel!! Ikke ødelagt i det hele m tatt!!!

Han har altså bare revet den av på slutten og så sagt at den sprakk!! Nå er jeg forbanna!!! Hvorfor gjør han sånt?!

Han har jo ikke sjekket om han er fri for levende svømmere!! 😡😡😡

Anonymous poster hash: dfa82...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Dessuten burde dere ikke kaste kondomer i toalettet! !

Anonymous poster hash: c7f03...185

Skrevet

Kanskje han vil ha baby?

Anonymous poster hash: 836ce...9fb

Skrevet

Da hadde jeg brått hatt sex nekt frem til han hadde sjekket seg jeg ja. Og tatt angrepille..

Anonymous poster hash: 64b77...3f0
Skrevet

Hæ?

Hvor leser du at han har kastet den i do? Hun skriver jo "i søpla på do".. Og hvem kaster våtservietter og annen søppel i do? hehe

Anonymous poster hash: 64b77...3f0

Skrevet

Hæ?

Er du så ivrig etter å kritisere at du ikke klarer å lese skikkelig?? Det står "i søpla på do".

Anonymous poster hash: 72fdb...3dd

Skrevet

Kan jo nesten virke som om han angrer på steriliseringen. Eller at han vil føle seg mer som mann hvis han er så potent at han til og med etter sterilisering gjør sin kone gravid...

Noen menn tror de blir mindre menn etter en sterilisering.

Hva sier han selv, da?

Ellers så synes jeg det er merkelig at du ikke merker at han tar av kondomet, jeg merker godt forskjell om en mann har kondom eller ikke.

Men helt ærlig så virker ikke den mannen din som de skarpeste når han ikke en gang skjuler bevisene - nesten så jeg tror han kanskje vil bli oppdaget av en eller annen grunn?

Anonymous poster hash: e14db...89e
Skrevet

Han er nok en av de 99% menn som ikke liker kondom da? ;)

Anonymous poster hash: 78ad0...fe5

Skrevet

Han angrer sikkert på inngrepet, og vil nytte den siste rest av sin maskulinitet til å gjøre deg gravid. Vet om flere som ikke føler seg like maskulin etter sterilisering, men det er tabu og prate om, og mange prøver å fortrenge det. Seksualitet er ikke bare fysisk, men like mye psykisk.

Anonymous poster hash: d1315...bb8
Skrevet

Han syns sikkert det er bedre uten kondom og føler seg sikkert på at inngrepet er vellykket.

Anonymous poster hash: 6584a...c1d

Skrevet

Han syns sikkert det er bedre uten kondom og føler seg sikkert på at inngrepet er vellykket.

Anonymous poster hash: 6584a...c1d

Tror jeg også. Kondom senker følsomheten.

Anonymous poster hash: d0b9a...6f4

Skrevet

Dårlig å for deg! Men, går nok fint. Mannen her hadde vel tre utløsninger før vi droppet kondom. Gikk helt fint. Hadde sex rett etter mensen da.

Anonymous poster hash: 82d52...cc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...