Gå til innhold

Hvordan hadde dere tatt dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har fler utilgivelige punkter på listen sin om dagen, men i går tok kaka.

Kommer seint hjem fra jobb, styrer og maser noe voldsomt og skulle plutselig legge seg nede på sofa. OK den er grei, siden han skulle opp 05.00 på jobb.

Skal gi meg et kyss, men det STINKER røyk av han. Og han røyker ikke! Snuser gjør han, men er blakk om dagen etter diverese omstendigheter. Så da har han vel bomma av noen.

Spør om han har røyka, men neiiiida... hadde gått forbi noen som gjorde det. Right!

ER sååååååå lei juging ang småting ( og større så klart)

Blir så matt. Reagerer jeg for mye eller?

Anonymous poster hash: f264e...eca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du moren hans?

Anonymous poster hash: 8f22e...9da
Skrevet

Mannen har fler utilgivelige punkter på listen sin om dagen, men i går tok kaka.

Kommer seint hjem fra jobb, styrer og maser noe voldsomt og skulle plutselig legge seg nede på sofa. OK den er grei, siden han skulle opp 05.00 på jobb.

Skal gi meg et kyss, men det STINKER røyk av han. Og han røyker ikke! Snuser gjør han, men er blakk om dagen etter diverese omstendigheter. Så da har han vel bomma av noen.

Spør om han har røyka, men neiiiida... hadde gått forbi noen som gjorde det. Right!

ER sååååååå lei juging ang småting ( og større så klart)

Blir så matt. Reagerer jeg for mye eller?

Ja du reagerer mye her dvs du overreagerer. Ingenting av det du nevner er utilgivelig. Vent heller må å klikke til dere får virkelige problemer. Det her er jo bare bagateller. VIRKELIG!

Anonymous poster hash: 84ba7...b98

Skrevet

Nei det er jeg ikke og takk lov for det. Han røyker jo ikke og hvorfor lyve om han har tatt seg en røyk. Jeg bryr meg ikke nevneverdig om det, men hvorfor benekte noe han tydeligvis har gjort?

Skrevet

Ja du reagerer mye her dvs du overreagerer. Ingenting av det du nevner er utilgivelig. Vent heller må å klikke til dere får virkelige problemer. Det her er jo bare bagateller. VIRKELIG!

Anonymous poster hash: 84ba7...b98

Virkelig får bagateller? JO det skal jeg fortelle deg. Oppdaget her om dagen at huset er belånt med  1 MILL som jeg ikke viste om, regninger som ikke er betalt som han har sagt er betalt. Så jo, dette her tipper nesten over for meg serru.

Skrevet

Virkelig får bagateller? JO det skal jeg fortelle deg. Oppdaget her om dagen at huset er belånt med  1 MILL som jeg ikke viste om, regninger som ikke er betalt som han har sagt er betalt. Så jo, dette her tipper nesten over for meg serru. Anonymous poster hash: f264e...eca

Vel, det du nevner her er utilgivelig. Det andre er vel egentlig bagateller, men sammen blir det store problemer. Tydelig at du ikke stoler på partneren din, og det virker det også som du har god grunn til å ikke gjøre. Er dette virkelig et forhold du vil være i?

Anonymous poster hash: 7a763...7e3

Skrevet

Nei, jeg vil nok ikke være i dette forholdet. Og regner meg selv som singel innen sommeren er over. Må bare få ting på stell først og det er ikke en dag hvor jeg finner ut av "nyheter"  som vedrører parforholdet.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, jeg vil nok ikke være i dette forholdet. Og regner meg selv som singel innen sommeren er over. Må bare få ting på stell først og det er ikke en dag hvor jeg finner ut av "nyheter" som vedrører parforholdet.

Akkurat røyking vedrører ikke parforholdet.

Men lyving gjør jo det.

Skrevet

Dette er en klassisk tråd her inne, egentlig...

Hi skriver om noe som tilsynelatende er en bagatell. Og så viser det seg at det egentlig bare er den berømte dråpen som får begeret til å flyte over.

Når mannen din har tatt opp lån på huset uten ditt samtykke, da har han gjort noe ulovlig hvis dere eier likt ellers. Det ville jeg krevd fratrekk for i oppgjøret når du skiller deg - men ville ikke sagt ett ord om det før den tid. Før den tid ville jeg samlet bevis for at dette er gjort uten din viten og vilje, og jeg ville funnet ut hva han har brukt denne millionen på, for om mulig å bruke det som bevis også. Har dere felles konti så bruk muligheten mens du har den til å sjekke og dobbelsjekke slikt.

Ellers tenker jeg at siden du likevel er bestemt på å gå fra ham, så bør du velge dine kamper med omhu frem til du kan gå. Ingen vits å skape mer frustrasjon for deg selv, ham og ev. barna for det som i den store sammenhengen egentlig ikke betyr så mye. Ikke misforstå, jeg er enig i at lyving ikke hører hjemme i et forhold - heller ikke om røyking. Men for din egen del tror jeg du får det lettere om du, når du tar ham i slike løgner, ikke sier noe om det, men tenker for deg selv "ja, der fikk jeg enda en bekreftelse på at jeg gjør det rette når jeg går fra ham!". Snur du tankene dine slik så får du det lettere i den tiden som står igjen av forholdet.

Må bare si at jeg ellers er uenig med Pashla i at røyking ikke vedrører forholdet. For meg er røyking et verdispørsmål. Jeg ønsker ikke å være sammen med en mann som bevisst utsetter seg (og omgivelsene) for så stor helseskade. I tillegg er røyklukt så turnoff at jeg har problemer med å tenne på en mann som røyker. Så jeg mener at røyking vedrører forholdet. Og enda mer så når man får/har barn, siden studier viser at barn av røykere (som bare røyker ute) har åtte ganger mer giftstoffer i blodet enn barn av ikkerøykere. Igjen så mener jeg det er et verdispørsmål som absolutt angår forholdet.

Anonymous poster hash: 53a3b...c35
Skrevet

Virkelig får bagateller? JO det skal jeg fortelle deg. Oppdaget her om dagen at huset er belånt med  1 MILL som jeg ikke viste om, regninger som ikke er betalt som han har sagt er betalt. Så jo, dette her tipper nesten over for meg serru.

Også er det at han lyver om å røyke du konsenterer deg om i innlegget....................

Anonymous poster hash: 418c4...c94

Skrevet

Takk

Dette er en klassisk tråd her inne, egentlig...

Hi skriver om noe som tilsynelatende er en bagatell. Og så viser det seg at det egentlig bare er den berømte dråpen som får begeret til å flyte over.

Når mannen din har tatt opp lån på huset uten ditt samtykke, da har han gjort noe ulovlig hvis dere eier likt ellers. Det ville jeg krevd fratrekk for i oppgjøret når du skiller deg - men ville ikke sagt ett ord om det før den tid. Før den tid ville jeg samlet bevis for at dette er gjort uten din viten og vilje, og jeg ville funnet ut hva han har brukt denne millionen på, for om mulig å bruke det som bevis også. Har dere felles konti så bruk muligheten mens du har den til å sjekke og dobbelsjekke slikt.

Ellers tenker jeg at siden du likevel er bestemt på å gå fra ham, så bør du velge dine kamper med omhu frem til du kan gå. Ingen vits å skape mer frustrasjon for deg selv, ham og ev. barna for det som i den store sammenhengen egentlig ikke betyr så mye. Ikke misforstå, jeg er enig i at lyving ikke hører hjemme i et forhold - heller ikke om røyking. Men for din egen del tror jeg du får det lettere om du, når du tar ham i slike løgner, ikke sier noe om det, men tenker for deg selv "ja, der fikk jeg enda en bekreftelse på at jeg gjør det rette når jeg går fra ham!". Snur du tankene dine slik så får du det lettere i den tiden som står igjen av forholdet.

Må bare si at jeg ellers er uenig med Pashla i at røyking ikke vedrører forholdet. For meg er røyking et verdispørsmål. Jeg ønsker ikke å være sammen med en mann som bevisst utsetter seg (og omgivelsene) for så stor helseskade. I tillegg er røyklukt så turnoff at jeg har problemer med å tenne på en mann som røyker. Så jeg mener at røyking vedrører forholdet. Og enda mer så når man får/har barn, siden studier viser at barn av røykere (som bare røyker ute) har åtte ganger mer giftstoffer i blodet enn barn av ikkerøykere. Igjen så mener jeg det er et verdispørsmål som absolutt angår forholdet.

Anonymous poster hash: 53a3b...c35

Takk for et langt og kjekt svar. Ja jeg tror jeg skal gjøre som du foreslår og får begynne i kveld den dag å samle "beviser". Har ledd av slike innlegg her inne selv, men karma bet hardt i baken og kan ramme den beste. Mannen her tjener virkelig godt og skjønner ikke hvorfor alt dette skjedd. For dårlig råd har vi ikke hatt, så hva han har belånt huset for har ejg ikke fått noen klarhet i enn så lenge.

Jobber med saken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...