Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Kunne tenkt meg å lese den tråden vi alle holdt på å dø av latter av her inne for noen år siden, sametrusa, - ronkehonkle osv, noen som vet om den lever enda? Jeg har ikke vært her inne på noen år, men husker godt Sug lut, Lektor Doppler med tillegg, også var det noen til jeg ikke husker nickene på.. var mye mer aktivitet her for åtte år siden vel? Anonymous poster hash: 9c506...2ef
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Har du prøvd å søke på dem i søkefeltet? Jeg husker mange brukere som jeg ikke ser så ofte nå. Monajenten, Sauen, Alva osv. Anonymous poster hash: 89ea8...71a
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Ja! Monajenten og Sauen husker jeg å nå når du nevner dem! har faktisk ikke prøvd å søke dem opp, haha, herlighet:P HI Anonymous poster hash: 9c506...2ef
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Akk, det var tider det, jeg lo så jeg grein mang en gang,! Ble medlem på nytt her i god tro om at det fremdeles var like livat her nå men jeg synes det ser tørt ut:P Fant ikke tråden med søk nei:-/ sletta sikker... HI Anonymous poster hash: 9c506...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå