Gå til innhold

Hva tenker dere om det jeg har spist i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost: kelloggs allbran med skummet melk

Lunsj: to knekkebrød med lett eplesyltetøy

Middag: omelett av 3 egg, melk og tomater, to skiver halvgode t brød - salat ved siden av

Kvelds: noen skjeer gresk yoghurt over fiske jordbær

Jeg er så råsulten, men lifesum mener det holder for i dag. Hva metter mer? Bør jeg få i meg andre næringsstoffer? Jeg skal ned 15 kg..

Anonymous poster hash: 8c12a...0de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middag: omelett av 3 egg, melk og tomater, to skiver halvgode t brød - salat ved siden av

Jeg er så råsulten, men lifesum mener det holder for i dag. Hva metter mer? Bør jeg få i meg andre næringsstoffer? Jeg skal ned 15 kg..

Du kommer ihvertfall rase ned i vekt! Det er ca 800-1000 kcal el noe sånnt i det du har spist?

Anonymous poster hash: 64a4d...9c4

Skrevet

Hvor mange kalorier mener lifesum du skal ligge på da? 1000 eller noe sånt?

Anonymous poster hash: d51d6...42f

Skrevet

Hva med å spise havregryn eller havregrøt til frokost? Det vil mette både mer og lenger. Dropp syltetøyet på knekkebrødene, og velg heller ett magert kjøttpålegg med noe salat, paprika eller liknende til pålegg? Til kvelds kan du kanskje bytte til skyr, blande litt flere sorter frukt og strø over noe korn eller nøtter?

Sikker på at lifesum sier du har nok av alle typer næringsstoffer med dagen din? Og hvor fort har du satt at du skal ned disse kiloene? Er du veldig overvektig fra før? Alt det har liksom litt å si, tenker jeg...

Men lek deg litt med appen - se hva som skjer om du bytter pålegg, om du prøver en annen type knekkebrød, om du bytter ett egg med noe kjøtt, om du dropper tomat og velger paprika i stedet, hva skjer om du bytter ostetype eller velger annen melk? Små ting kan ha mye større utslag enn hva man tror, og plutselig kan man spise mye mer enn man trodde 😃

Lykke til med vektreduksjon 😃

Anonymous poster hash: acdbe...017

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...