Modesty Blaise. Skrevet 1. april 2016 #26 Skrevet 1. april 2016 Tråden er ryddet for dobbeltposter. MB, moderator
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #27 Skrevet 1. april 2016 Er imponert over dere som skriver at dere bruker 500 i halvåret på klær og sko. Er kanskje mye mer vanlig å arve kjøpe brukt enn jeg trodde. Her skal de hver mnd ha noe nytt forje mnd blr det sengklær, klær i større størrelse og regnvotter og hatter. Denne mnd er det sykkel, to hjelm, og klær ny størrelse til gutten. Selv om jeg kjøper brukt ser vi for oss iallfall 1000 kr totalt på disse tingene. Vet også det blir litt nye tsjorter, sokker, bøker, leker ol som alltid. Skal i gang med nytt budsjett på baby nå er spent om vi klarer oss under 5000 da vi har mye men også solgt mye ogjen så litt mangler vi som bilstol, bæresele, vippestol, tåteflasker, kluter ol Anonymous poster hash: c2313...a11
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #28 Skrevet 1. april 2016 Det jeg reagerer mest på er 12 åringen som får 500kr i uka i lommepenger. Hva bruker han pengene til? Anonymous poster hash: f1c7e...253 Sparer mye av de på konto som h*n disponerer selv ( har egen sparekontoer) noen ganger over føres noe til sparekonto, ellers brukes det f eks til mat i skibakken, forbruk på ferier, spill ( veldig lite), klær og sko som er dyrere enn det vi betaler ( da må de legge til selv).. Anonymous poster hash: a42c8...a03
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #29 Skrevet 1. april 2016 Det er jo veldi ulikt hvor god økonomi folk har, så syns det er dumt om det blir mye mobbing her. Så bra at du mor med så god økonomi har mulighet å spare til barna dine og syns det var bra at de måtte betale mellomlegget på dyre ting selv for å lære dem litt økonomi, sparing, ikke bli så bortskjemt ol. Vi ser fast på luksusfellen hører flere som vokste opp i rike hjem havner i fella selv om de ikke klarer å få enormt høy økonomi selv fordi de aldri lærte om økonomi hjemme så det et en viktig lærdom du lærer de. Anonymous poster hash: c2313...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå