Gå til innhold

Jeg har visst eggløsning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men temperatur stigningen er minimal 😕😕

Hvorfor? ?

 

Og hvis jeg har eggløsning, hvorfor blir jeg ikke gravid??

 

Anonymous poster hash: 5d6d1...b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så lett å måle tempen nøyaktig.

 

Det sies at man har 25 % sjanse for å bli gravid om man treffer eggløsning.

 

I løpet av et år har ca 80 % blitt gravide.

 

Hvor lenge har du prøvd? Hvor gammel er du? Har du gått på noen form for prevensjon? Hvor gammel er mannen? Røyker noen av dere? Hva med alkohol?

 

Anonymous poster hash: 4431e...87e

Skrevet

Jeg er nettopp fylt 36.

Prøvd i over 1 år.

Vi røyker ikke. Men blir litt alkohol 😜😛

Han er 34

 

Anonymous poster hash: 5d6d1...b20

Skrevet

Jeg er nettopp fylt 36.

Prøvd i over 1 år.

Vi røyker ikke. Men blir litt alkohol 😜😛

Han er 34

 

Anonymous poster hash: 5d6d1...b20

Hadde p stav før vi begynte å prøve

 

Anonymous poster hash: 5d6d1...b20

Skrevet

Da tenker jeg dere bør få tatt en sjekk. Få time hos en som kan dette med fertilitet. Ikke alle gynekologer er så flinke til å finne ut av det.

 

Så må mannen levere sædprøve.

 

Alkohol er noe som nedsetter fruktbarheten, så det kan være greit å kutte for en periode, både for deg og ham.

 

Det kan hende alt er i orden hos dere begge, for enkelte par tar det bare litt tid.

 

Anonymous poster hash: 4431e...87e

Skrevet

Du er for gammal 😂

 

Anonymous poster hash: bb99f...062

Skrevet

Du er for gammal 😂

 

Anonymous poster hash: bb99f...062

Ja,kjempe gammel 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 5d6d1...b20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...