Gå til innhold

Sånn ca hvor mange kalorier har du spist i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har du trenet? Jeg ligger på rundt 1400 og har trent spinning intervall i 45 minutter.

Anonymous poster hash: df6ea...548

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spist et stort beger med fyldig yoghurt, 6 speltlomper med pålegg, 4 små poteter, og to bokser med tunfisk. Aner ikke hvor mye det er, vil tippe omtrentlig 1000.

Anonymous poster hash: 97e04...20d

Skrevet

2100-2500 kanskje litt mer, ikke trent (spysjuka i hus). Pleier egentlig å trene daglig men da spiser jeg kanskje litt mer.

Skrevet

Har spist et stort beger med fyldig yoghurt, 6 speltlomper med pålegg, 4 små poteter, og to bokser med tunfisk. Aner ikke hvor mye det er, vil tippe omtrentlig 1000.

Må nok skuffe deg der..

En potet inneholder 70-100kcal, som vil si at du på det laveste har spist 280 kcal bare der.

En boks med tunfisk ligger på rundt 100kcal, så 200kcal der.

En lompe ligger på ca 150 kcal, så da er du oppe i 900kcal i bare lompe..uten pålegg..

Vil tro at du har spist rundt 2000kcal..

Anonymous poster hash: dc5f0...942

Skrevet

900 i følge Lifesum, er syk så har ikke fått i meg nok mat. Har heller ikke trent.

Skrevet

Aner ikke! Et Polarbrød med rug og havre med lett ost i morges. En kaffe latte i farta. En porsjon grønnsaksuppe og en pannekake med litt sukker på. Liten skål musli og melk i kveld. Ikke en sunn dag. Ikke trent

Anonymous poster hash: 27883...b0f

Skrevet

Ca 1500, ikke trent, bortsett fra sakte gåing i ca 30min.

Anonymous poster hash: 0b089...e50

Skrevet

Har spist 1375 kalorier og har gått tur i 70 minutter.

Anonymous poster hash: 9fa62...a85
Skrevet

Masse. Var croissanter til 10 kr på Shell i dag 😊

Anonymous poster hash: d9360...c9c

Skrevet

Ca. 1900, grovt regnet. Forbrent 2006 ifølge Fit bit. Har trent ballidrett i 70 minutter og gått til og fra trening (raskt tempo) som da blir ca. 15 minutter. 

Er ikke så stor i utgangspunktet, så jeg forbrenner ikke så mye. 420 kcal på 70 minutter såpass hard trening er nesten litt deprimerende. Oppfylt alle krav på fit bit, så jeg er fornøyd med dagen :) 

Legger til at jeg ikke går inn for å gå ned i vekt, men vil forbedre kroppen og absolutt beholde muskler, kondisjon og en kropp som har så vanvittig godt av å bli brukt :)

Anonymous poster hash: deb73...cba
Skrevet

Må nok skuffe deg der..

En potet inneholder 70-100kcal, som vil si at du på det laveste har spist 280 kcal bare der.

En boks med tunfisk ligger på rundt 100kcal, så 200kcal der.

En lompe ligger på ca 150 kcal, så da er du oppe i 900kcal i bare lompe..uten pålegg..

Vil tro at du har spist rundt 2000kcal..

Nope, var speltlomper som har 64 kcal per stk. Pålegget har 101 kcal per 100 gram og pakken er 100g (kyllingfilet fra prior)

Størrelsene på potetene har en del og si, og de var små.

Skrevet

Kanskje 15-1600 i dag. Er høygravid så burde spise mer. Har ikke spist lite med vilje, men har ikke regnet sammen før nå.

Skrevet

Cottage chees til frokost, salat til lunsj, litt is og nonstop på jobb, fiskekaker, en halv potet og en haug grønnsaker til middag.

En gresk youghurt og litt cheesdoodles til kvelds. Et glass vin.

Aner ikke hvor mange kcal, har syklet 12 km (bratte bakker) (til og fra jobb) og løpt 18 km i ettermiddag.

Anonymous poster hash: 7762a...e8c

Skrevet

Vel,

2 brødskiver til frokost

Tre ostebriks

En porsjonspizza

12 kokosboller

Potetgull med dill

To is

Sånn er det når jeg ikke bør tenke på andre enn meg selv, da lever jeg på kanten✌🏼️😝

Skrevet

Vel,

2 brødskiver til frokost

Tre ostebriks

En porsjonspizza

12 kokosboller

Potetgull med dill

To is

Sånn er det når jeg ikke bør tenke på andre enn meg selv, da lever jeg på kanten✌🏼️😝

12 kokosboller!?

Er du spiseforstyrret? Mener det ikke på en frekk måte.. 2 skiver er det eneste fornuftige du har spist..

Skrevet

Nope, var speltlomper som har 64 kcal per stk. Pålegget har 101 kcal per 100 gram og pakken er 100g (kyllingfilet fra prior)

Størrelsene på potetene har en del og si, og de var små.

Da har du uansett spist rundt 2000kcal;)

Skrevet (endret)

12 kokosboller!?

Er du spiseforstyrret? Mener det ikke på en frekk måte.. 2 skiver er det eneste fornuftige du har spist..

He he, nå følte jeg meg jo mye bedre😂

Dette er ikke hverdagskost for å si det sånn, men etter mange måneder hvor jeg ikke har kunnet spise særlig mye og måttet faste utrolig mye så koser jeg meg ekstra når jeg er alene.

Er jo bare luft i de små kokosbollene da, kunne sikkert fått ned ei pakke til nå lenge etterpå..

PS: Levde på loff og popcorn, og flytende føde i flere mnd. Jeg er fortsatt deprivert på mat!

Og havrekli og skyr er ikke det du lengter etter når du såvidt har fått i deg mat på måneder!

Endret av Twintipp og himmelblå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...