Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Nå!vil jeg slutte med den dritten! Røyka siden jeg var tolv fordi de kule gjorde det..har prøvd ja,flere ganger tilogmed. Noen ganger har jeg klart det en halv dag og noen ganger ett helt svangerskap. Med en gang ungen var ute ville jeg ha en røyk! Lasta ned slutta appen, den ble sletta etter en dag. En hel pakke nikotintyggis står I skapet og rekker finger til meg,snusboksen som skulle hjelpe meg ligger enda I vesken halvt år etter jeg kjøpte den og dampsigaretten ble jeg så dårlig av at jeg trodde jeg skulle dø! Enn å være så svakt menneske!! Jeg bruker mye penger på dritten jeg kunne brukt på noe verdifult til ungene og hosten forsvinner ikke heller livredd for å få lungekreft og dø. HJELP MEG,jeg må slutte å røyke! Anonymous poster hash: b1847...0a1
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Vet ikke hva de heter, men det finnes noen piller legen din kan hjelpe deg med. De tas over en tid. Og du blir rett og slett stygg dårlig av røyken til slutt. Vet mange har hatt god suksess med dette. Du klarer det skal du se. Har selv ( gravid) sluttet å røyke for noen mndr siden. Røyka siden jeg var 14, er nå 28. Så jeg vet hvordan du har det. Lykke lykke til Anonymous poster hash: f1ddf...17d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Champix heter de tabelletene og de funket for meg, har vært helt røykfri i 3,5 år og jeg trodde aldri jeg skulle klare å slutte :-DEllers så kan du forsøke hypnose eller boken "Endelig ikke røyker". Lykke til. Anonymous poster hash: 7d69e...c17
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Anbefaler også boken "Endelig ikke-røyker". Det er nok det enkleste og billigste alternativet. Genial bok! Ikke lurt å erstatte røyk med f.eks snus eller nikotintyggegummi. Det kan være enda verre å få til å slutte med det etterpå. Lykke til! Er sikker på du greier det før eller senere Anonymous poster hash: 24d53...d5d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 Champix heter de tabelletene og de funket for meg, har vært helt røykfri i 3,5 år og jeg trodde aldri jeg skulle klare å slutte :-D Ellers så kan du forsøke hypnose eller boken "Endelig ikke røyker". Lykke til. Anonymous poster hash: 7d69e...c17 De champix tablettene fungerte for meg og, har vært røykfri i snart 7 år. Jeg leste "endelig ikke røyker" 2 ganger uten at det affiserte meg det minste, så jeg kan ikke anbefale boka. Men champix anbefaler jeg Anonymous poster hash: 3b57a...5bb
Frøken Ubesluttsom Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 Champix funker ikke for alle og er dyr. Jeg er litt der du er. Vil slutte å røyke, men får det ikke til. Jeg tenker at jeg kanskje ikke vil nok, men jeg tenker jo på det hver dag. Vurderer å prøve hypnoterapi. Veit om fler det har funka for, men det er dyrt da. Men på den annen side er de pengene fort "tjent inn igjen" av å ikke røyke. Eller kanskje du og jeg kan inngå en avtale. Slutte sammen. Så har du/jeg noen å "konkurrere" med. Kanskje det hjelper. Jeg vurderer nedtrapping da, istedefor å bråslutte
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Champix funker ikke for alle og er dyr. Jeg er litt der du er. Vil slutte å røyke, men får det ikke til. Jeg tenker at jeg kanskje ikke vil nok, men jeg tenker jo på det hver dag. Vurderer å prøve hypnoterapi. Veit om fler det har funka for, men det er dyrt da. Men på den annen side er de pengene fort "tjent inn igjen" av å ikke røyke. Eller kanskje du og jeg kan inngå en avtale. Slutte sammen. Så har du/jeg noen å "konkurrere" med. Kanskje det hjelper. Jeg vurderer nedtrapping da, istedefor å bråslutte Champix og hypnoterapi er dyrt, men det er dyrere å røyke. Anonymous poster hash: 3b57a...5bb
mpb♥ Skrevet 31. mars 2016 #10 Skrevet 31. mars 2016 Jeg brukte akupunktur, funka for meg - snart vært røykfri i 2 år 😊
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Gå til legen. Få medisiner og profesjonell hjelp. Bare tull og hele tiden skal klare alt selv. Husker da jeg sluttet for 12 år siden, så var det en mann som var så tøff, og skulle fint klare det selv. Han røyker den dag i dag, og fortsatt skryter han av at om han skal slutte, så skal han klare det helt på egen hånd. Anonymous poster hash: a7fc3...67f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #12 Skrevet 31. mars 2016 For meg ble nikotinplaster redningen. Hjalp å kunne sloss mot kun en demon av gangen. :-) lykke til, dette klarer du. Du må bare finne det som fungerer for deg :-) Anonymous poster hash: 586de...85a
Gjest Skrevet 31. mars 2016 #13 Skrevet 31. mars 2016 Jeg ville også slutte ig for meg fungerte boken endelig ikkerøyker og at jeg dro på ferie de første tre ukene. Da kom jeg meg bort fra det vante miljøet. Til sommeren er det 11 år siden jeg sluttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå