Gå til innhold

Tror ikke jeg elsker mannen min lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter snart 8 års ekteskap tror jeg ikke jeg elsker han lenger. Jeg er glad i han, og jeg liker tanken på å ha en mann i huset, men jeg tror ikke det er kjærlighet. Han er ikke den mannen jeg giftet meg med. Han banner mye, hjelper lite til med hus og hjem og nå som begge er i arbeid så blir det veldig stor arbeidsbelastningen på meg mtp barna og husarbeid. Hadde vi gått fra hverandre hadde ting gått helt greit egentlig. Han gjør jo tilnærmet ingen ting, så for meg blir det en person mindre å ta vare på, og barna hjelper han aldri til med. Avgjørelser er aldri lett å ta, men etter at han klikket totalt på meg i kveld uten grunn lurer jeg på om jeg bare skal gi slipp på et dødt ekteskap. Jeg vil ikke se tilbake 20 år i tid og tenke at jeg brukte hele livet mitt på et ekteskap som ikke var verdt strevet.

Kan noen gi meg råd til hva jeg skal gjøre? Hvordan skal jeg gå frem?

Hvem skal jeg spørre om råd og hjelp?

Anonymous poster hash: 091b7...1bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vel starte med å fortelle mannen din hva du føler, tenker jeg.. Og så får dere finne veien videre sammen. Man går ihvertfall ikke bak ryggen på mannen, det er utrolig respektløst for det dere faktisk har hatt sammen. (Med mindre han er en farlig psykopat)

Skrevet

Dere kan begynne med å bestille en time på familievernkontoret.

Har vært akkurat der du er nå, og har det så utrolig mye bedre uten han!!!

Anonymous poster hash: 642ec...f8b
Gjest Antarctica
Skrevet

Hvordan reagerer han når du sier at du ikke er fornøyd med arbeidsfordelingen hjemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...