Gå til innhold

Går det an at kvinner blir finere med årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gjelder det helst menn? Er det bare nedoverbakke fra nå av? 😌

Anonymous poster hash: 81fa7...130

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen blir det. Martha Louise er en av de synes jeg. Helt ordinær som ung, svært pen dame i dag.

Skrevet

Noen blir det. Martha Louise er en av de synes jeg. Helt ordinær som ung, svært pen dame i dag.

Helt enig.

Og Gunhild dalberg. Hun var grusom som ung, men en pen dame i dag.

Anonymous poster hash: f44e7...006

Skrevet

Mange som blomstrer sent. Kanskje du er en av dem?

Anonymous poster hash: 826fe...8d3

Skrevet

Mange som blir finere når de blir eldre, synes jeg. Jeg er en av dem, mener jeg selv ;) Det har mye med selvtillit og holdning å gjøre også.

Anonymous poster hash: 473e9...f76
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg syns det fins masse kvinner som er flotte i voksen alder. Åse Kleveland ser jo fantastisk ut!

Skrevet

Jeg.

Jeg ser bedre ut enn noen gang😁

Snart 40

Anonymous poster hash: a3453...1e8

Skrevet

Jeg pleier å si at jeg er glad jeg ikke var så fin og flott som ung, for da blir ikke fallhøyden så stor! Men jeg så mye bedre ut som 30 åring enn 20 åring i hvert fall!

Gjenstår å se hva alderen vil gjøre med meg de neste årene da...

Anonymous poster hash: 821cb...ed0

Skrevet

Jeg synes mange kvinner (og menn) blir flottere når de har rundet 30 og utover i 40 årene enn de var i 20 årene. Det forutsetter selvsagt at de tar vare på seg selv og ikke lar forfallet ta overhånd.

I min krets vil jeg si det er omtrent 50/50 fordelt både blant menn og kvinner, men av de som har blitt penere er nesten alle opptatt av å ta vare på seg selv i varierende grad. De som har forfalt driter i helse og utseende.

En venninne var fantastisk pen frem til hun var midt i 20 årene. Deretter har det gått jevnt i utforbakke. I dag er hun etparogførr, har 30 kilo for mye, pistrete hår som hun sjelden steller og ser oppblåst ut i ansiktet. Hun bruker ikke medisiner, men driter fullstendig i hvordan hun fremstår. Mannen hennes derimot var en stilig ung mann i 20 årene da de giftet seg og han har bare blitt enda flottere ettersom årene har gått. Sikkert litt kjipt å ha giftet seg med den fineste dama i byen og se at hun har latt seg forfalle til godt under gjennomsnittet mens han selv har tatt vare på helsen og forblitt i toppen av "penhetsskalaen".

Det virker ikke som han tenker på det da. Hun er ei kjempegrei og morsom dame så det er bare utseende hun har latt forfalle.

Min teori er at de som ser svært bra ut i 20 årene ikke lærer seg å jobbe for å se bedre ut og lever på gammel "storhet" mens de som er gjennomsnittlige eller under legger inn litt innsats i å fremstå bedre. Hardt arbeid slår talent over tid

Anonymous poster hash: 85ad1...f7f

Skrevet

Ikke så sikker på det der med hardt arbeid.

Jeg har god hud fra naturens side, og god ansiktsform, med tydelige kinnbein og store øyne.

Jeg var ikke blant de "pene" i ungdomstida, da var det solarium, tjukk brunkrem og høyt hår som var "in".

De som tok mye sol er rynkete i dag, for å si det slik, og jeg som aldri brydde meg om utseendet ser 10 år yngre ut enn jålebertene...

Anonymous poster hash: ebe4c...1b9

Skrevet

Ikke så sikker på det der med hardt arbeid.

Jeg har god hud fra naturens side, og god ansiktsform, med tydelige kinnbein og store øyne.

Jeg var ikke blant de "pene" i ungdomstida, da var det solarium, tjukk brunkrem og høyt hår som var "in".

De som tok mye sol er rynkete i dag, for å si det slik, og jeg som aldri brydde meg om utseendet ser 10 år yngre ut enn jålebertene...

Selvsagt spiller genene (talentet i dette tilfellet) inn, men de fleste som har normalt utseende i ung alder kan, med litt innsats, se svært så bra ut etterhvert som man lærer å kle seg, sminke seg og holde kroppen i form.

Noen er også rene svanene, mindre pene enn de andre barna som unge, men du verden som de blomstrer i voksen alder.

Ordtaket hardt arbeid slår talent er gyldig på så mange områder i livet. Det som trumfer alt er imidlertid talent og hardt arbeid, det er uslåelig. Desverre er det alt for mange som blir "late" og flyter på talentet så lenge de kan og da blir de til slutt forbigått av de som jobber hardt.

Skrevet

for meg har det vært opptur på utseende siden jeg var 20. nå er jeg straks 49.

jeg har nok vært heldig med genene, for jeg har aldri trent eller tatt særlig vare på utseende. likevel har jeg samme kroppen (litt dvaskere uten klær) som da jeg var 20 - ink. faste pupper.

mye smilerynker rundt øynene - men det liker jeg. ellers fint lite rynker og fast i ansiksfasongen. ingen bulldog kjeve, eller hengete hals.

Anonymous poster hash: aa7e4...672

Skrevet

Jeg fyller snart 35, og min storhetstid, om jeg noen sinne hadde noen, er så definitivt over.

Har masse rynker, cystisk akne og tung og pløsete hud. Har blitt overvektig også. Ser dritt ut, og har mye lavere selvtillit nå enn jeg hadde i 20-årene.

Anonymous poster hash: a0715...c73

Skrevet

Glemte bulldogkjeven. Fy faen. Jeg blir deprimert!

Anonymous poster hash: a0715...c73

Skrevet

Selvsagt spiller genene (talentet i dette tilfellet) inn, men de fleste som har normalt utseende i ung alder kan, med litt innsats, se svært så bra ut etterhvert som man lærer å kle seg, sminke seg og holde kroppen i form.

Noen er også rene svanene, mindre pene enn de andre barna som unge, men du verden som de blomstrer i voksen alder.

Ordtaket hardt arbeid slår talent er gyldig på så mange områder i livet. Det som trumfer alt er imidlertid talent og hardt arbeid, det er uslåelig. Desverre er det alt for mange som blir "late" og flyter på talentet så lenge de kan og da blir de til slutt forbigått av de som jobber hardt.

Helt sant.

I sær mht å holde seg sprek og i form, og dermed unngå f eks stor overvekt. Da gjelder det å ikke legge seg på latsida.

Men åttitallets "skjønnhetsideal" passet enormt dårlig for en sånn som meg. De som jobbet hardt for å komme opp i konkurransen da, ødela seg med sol og sminke som ødelegger huden. Dagens unge ødelegger sin naturlige skjønnhet (den som skal berge dem når de kommer i 40-åra!) ved alt det kunstige de driver med. Tatovering og kosmetisk tatovering, botox, Restylane, collagen, leppeinnlegg, skjønnhetsoperasjoner... Alt dette ser fryktelig ut når det har gått noen år!

Skrevet

Jeg er 36 og er penere enn noen gang.

Anonymous poster hash: aab0b...048

Skrevet

Jeg er 32 og er penere nå enn da jeg var yngre. Valpefettet er borte og jeg er slank og har fått pene kinnben.

Jeg får masse komplimenter og oppmerksomhet, så tror ikke dette er noe jeg innbiller meg heller. I tillegg er jeg tryggere på meg selv og mye mer utadvendt.

Jeg gruer meg likevel til å runde 40. Synes det går nedover med de fleste når de kommer dit..😝

Anonymous poster hash: 04637...024

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...