Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Mannen skal bestille nytt pass til jr, og jeg skal ikke være med. Jeg ser at de må ha fullmakt, men holder det at jeg skriver dette for hånd med signatur ? Sender med mitt pass også. Anonymous poster hash: bc977...55b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Gjorde det samme sist uke-det holder å skrive med penn at du gir mannen din fullmakt til å ordne nytt pass. Skriv på fødselsnummer på barnet ditt også Anonymous poster hash: 1c84d...817
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Du finner en fullmakt på politiet.no som du skriver ut og fyller ut. Han må ha med legitimasjonen din (det holder ikke med kopi). Anonymous poster hash: 9fc87...718
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Du finner en fullmakt på politiet.no som du skriver ut og fyller ut. Han må ha med legitimasjonen din (det holder ikke med kopi). Anonymous poster hash: 9fc87...718 Ja, passet mitt får de med. Har ikke printer så håper det holder med fullmakt på et ark. Hi Anonymous poster hash: bc977...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå