Gå til innhold

Når 2 blir til 3. Følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg trenger sårt litt hjelp, råd, gode ord. Vi er er par som har vært sammen i 10 år og lurer på om vi skal få barn. Men vi er begge litt usikker på dette. Vi har jo alltid vært bare oss to. og syns tanken er litt skremmende egentlig. Kan noen som har vært i samme sko dele med meg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg trenger sårt litt hjelp, råd, gode ord. Vi er er par som har vært sammen i 10 år og lurer på om vi skal få barn. Men vi er begge litt usikker på dette. Vi har jo alltid vært bare oss to. og syns tanken er litt skremmende egentlig. Kan noen som har vært i samme sko dele med meg?

Hvor lenge dere har vært sammen og hvor lenge det bare har vært dere to, spiller liten rolle. Spørsmålet er om dere i det hele tatt vil ha barn?

Vil dere det?

De fleste som ønsker seg barn vil jo gjerne at to skal bli til tre osv, men dere høres ikke helt klare ut?

Anonymous poster hash: 14669...bd0

Skrevet

Det er jeg som dessverre er veldig usikker. Han vil. Men for meg er dette veldig skremmende og det stort sprang. så bare trenger litt råd for å komme meg på rett vei.

Skrevet

Umulig å svare på, for det kommer n på babyen og hvordan hormonene virker på deg, pluss din partners evne til å takle den suppa.

Rolig sovebaby og normalt med hormoner = økt nærhet mellom alle og stolt far.

Kolikkunge og heftig hormonkur er litt mer utfordrende.

Tvillinger = kaos 😂

Anonymous poster hash: 47fc3...087

Skrevet

Det er jeg som dessverre er veldig usikker. Han vil. Men for meg er dette veldig skremmende og det stort sprang. så bare trenger litt råd for å komme meg på rett vei.

Det er sunt å være usikker ;) En viss skepsis skader aldri. De som svever inn i en graviditet på en rosa sky, faller ofte fort ned.

Jeg visste ikke at det var mulig å elske noen så høyt som jeg kom til å elske barna mine. En forelskelse så stor og altomfattende at den skremmer meg den dag i dag. Jeg har blitt mørkredd, fått høydeskrekk, har generelt blitt en pyse, og det fordi jeg elsker disse små rakkerene så mye at jeg er redd for å forsvinne fra de.

Så mye nytt i livet, så annerledes hverdag.

Vi er alle veldig forskjellig, men for meg har dette vært stort. Det er fantastisk å være mamma, følge disse rare små vesener på veien, de er søte, rare, merkelige, morsomme, fulle av kjærlighet, kranglete, klengete, kosete og undrende :)

Jeg hadde valgt dette livet igjen og igjen :)

Anonymous poster hash: 14669...bd0

Skrevet

Takk for svar. greit å vite at jeg ikke er aleine om disse følelsene.  :D

Skrevet

Så nå har dere vært sammen i 10 år,etablert vaner og livet. Alt dreier seg om dere og deres syn deres nødvensigheter og ønsker. Du lurer på om det skal forandre seg med barn? Ja totalt. Trolig vil du ønske ett barn til etter det og kanskje i rolige netter huske tilbake den her tida nå. Og tenke hvor heldig du har vært med å legge bak deg det enslig par livet og fått et par snørrete skrikeunger som er bare deres.

Anonymous poster hash: 65d65...cde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...