Gå til innhold

Hva tror dere er best???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har en 16 åring fra tidligere som bor fast hos oss..

Vi venter nå baby og flytter i nytt hus om et par uker og sliter med inndeling av Soverom.

Alternativet er å ha 16 åringen vegg i vegg med vårt soverom, eller rett over vårt soverom.

Hun har ofte venninner på overnatting og det gjør at jeg holdes våken, vil ikke være en kjiip stemor å klage og hun sier det ikke spiller noen rolle hvor hun får rom.,

Men jeg tenker hva er best for begge og minst bråk for oss nå som vi får baby og jeg trenger all søvn jeg kan få, og vil heller ikke hun skal holdes våken av baby..

Vegg i vegg blir det mye lyd av prating, rett over kan det jo bli lys av tramping, hva mener dere???

Anonymous poster hash: 3fa37...24e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest praktiske er vel at babyen får rommet vegg i vegg (etter hvert). Litt trinnlyd tåler dere. Hun må også vise hensyn selvsagt. Og der oppe er det mindre sjanse for at hun hører at du driver på med faren hennes 😉 Hvis rommene er omtrent like store ville jeg hatt henne oppe og babyen ved siden av.

Anonymous poster hash: 04332...1d0

Skrevet

Hadde ikkje hatt baby/småbarn ein etasje opp iallefall.  Trur og det vert mindre bråk for begge partar at eldste ligg over, utan at eg kjenner til lydisoleringa i huset dykkar.

Skrevet

Trur eg ville hatt 16-åringen oppe, og holdt av rommet rett under til når babyen ska ha eige rom. Eg ville helst sluppe hatt 16-åringen både over og ved sida av soverommet eg delte med far hennar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...