Mamma_til_2 Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Og det for 2 år siden☺☺ fant det ut i dag da jeg skulle bestille legetime, min gamle fastlege hadde skrumpet inn listen sin og siden jeg ikke brukte henne så ofte så gav hun meg til sin mannlige kolega som jeg aldri har møtt. Skal man ikke få brev om slikt da?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Jeg fikk brev Min fastlege skulle være med på noe forskningsgreier og jobbe på sykehuset to dager i uka, da fikk jeg brev om at en av de andre legene på legesenteret hadde tatt over meg. Anonymous poster hash: 15613...152
Gjest Kira Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Tror du skal få brev. Min lege gikk av med pensjon, og jeg ble tildelt ny fastlege via brev. Eneste problemet var at han gikk i min klasse på videregående og vært sammen med min venninne. Jeg byttet rimelig kjapt igjen
Salomine Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Min fastlege ble langtidssykemeldt selv. Da fikk jeg brev om hvem som var hans stedfortreder til han kom tilbake.
Mamma_til_2 Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2016 Jeg har hvertfall ikke fått noe brev, sjekket nå og jeg har bestandig hatt samme som barna men nå har minste fått en annen mens jeg og største har fått same! Jeg skal bytte slik at vi alle får samme.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 Tror du skal få brev. Min lege gikk av med pensjon, og jeg ble tildelt ny fastlege via brev. Eneste problemet var at han gikk i min klasse på videregående og vært sammen med min venninne. Jeg byttet rimelig kjapt igjen Det der tror jeg er litt ymse. Når fastlegen min gikk av med pensjon, fikk jeg aldri noe brev om at jeg hadde fått ny fastlege. Men når neste fastlege hadde altfor mange pasienter, fikk jeg brev om at jeg ved loddtrekning var tatt av min fastlege sin liste, og overført til ny fastlege Anonymous poster hash: 5d9cf...d0b
Gjest Kira Skrevet 30. mars 2016 #7 Skrevet 30. mars 2016 Det der tror jeg er litt ymse. Når fastlegen min gikk av med pensjon, fikk jeg aldri noe brev om at jeg hadde fått ny fastlege. Men når neste fastlege hadde altfor mange pasienter, fikk jeg brev om at jeg ved loddtrekning var tatt av min fastlege sin liste, og overført til ny fastlege Anonymous poster hash: 5d9cf...d0b Kanskje det er forskjellig praksis avhengig av hvilken lege/legekontor man bruker? Jeg synes det var veldig greit med brev, visste ikke at han skulle gå av med pensjon.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #8 Skrevet 30. mars 2016 Kanskje det er forskjellig praksis avhengig av hvilken lege/legekontor man bruker? Jeg synes det var veldig greit med brev, visste ikke at han skulle gå av med pensjon. Begge mine tilfeller var ved samme legekontor, med under ett år mellom. Jeg hadde og satt veldig pris på brev når min gikk av med pensjon, jeg ante ingenting før jeg skulle ha ny time Anonymous poster hash: 5d9cf...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå