Gå til innhold

Haha har visst byttet fastlege


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det for 2 år siden☺☺ fant det ut i dag da jeg skulle bestille legetime, min gamle fastlege hadde skrumpet inn listen sin og siden jeg ikke brukte henne så ofte så gav hun meg til sin mannlige kolega som jeg aldri har møtt.

Skal man ikke få brev om slikt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk brev

 

Min fastlege skulle være med på noe forskningsgreier og jobbe på sykehuset to dager i uka, da fikk jeg brev om at en av de andre legene på legesenteret hadde tatt over meg.

 

Anonymous poster hash: 15613...152

Skrevet

Tror du skal få brev.

 

Min lege gikk av med pensjon, og jeg ble tildelt ny fastlege via brev. Eneste problemet var at han gikk i min klasse på videregående og vært sammen med min venninne. Jeg byttet rimelig kjapt igjen :P

Skrevet

Min fastlege ble langtidssykemeldt selv. Da fikk jeg brev om hvem som var hans stedfortreder til han kom tilbake.

Skrevet

Jeg har hvertfall ikke fått noe brev, sjekket nå og jeg har bestandig hatt samme som barna men nå har minste fått en annen mens jeg og største har fått same!

Jeg skal bytte slik at vi alle får samme.

Skrevet

Tror du skal få brev.

 

Min lege gikk av med pensjon, og jeg ble tildelt ny fastlege via brev. Eneste problemet var at han gikk i min klasse på videregående og vært sammen med min venninne. Jeg byttet rimelig kjapt igjen :P

Det der tror jeg er litt ymse. Når fastlegen min gikk av med pensjon, fikk jeg aldri noe brev om at jeg hadde fått ny fastlege. Men når neste fastlege hadde altfor mange pasienter, fikk jeg brev om at jeg ved loddtrekning var tatt av min fastlege sin liste, og overført til ny fastlege

 

Anonymous poster hash: 5d9cf...d0b

Skrevet

Det der tror jeg er litt ymse. Når fastlegen min gikk av med pensjon, fikk jeg aldri noe brev om at jeg hadde fått ny fastlege. Men når neste fastlege hadde altfor mange pasienter, fikk jeg brev om at jeg ved loddtrekning var tatt av min fastlege sin liste, og overført til ny fastlege Anonymous poster hash: 5d9cf...d0b

Kanskje det er forskjellig praksis avhengig av hvilken lege/legekontor man bruker?

Jeg synes det var veldig greit med brev, visste ikke at han skulle gå av med pensjon.

Skrevet

Kanskje det er forskjellig praksis avhengig av hvilken lege/legekontor man bruker?

Jeg synes det var veldig greit med brev, visste ikke at han skulle gå av med pensjon.

Begge mine tilfeller var ved samme legekontor, med under ett år mellom. Jeg hadde og satt veldig pris på brev når min gikk av med pensjon, jeg ante ingenting før jeg skulle ha ny time

 

Anonymous poster hash: 5d9cf...d0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...