Gå til innhold

Når pakket dere fødebagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med første mann pakket jeg omtrent i det testen lyste gravid, pittelitt overivrig kan du si haha...

Med andre mann pakket jeg da jeg fikk rier :)

 

Anonymous poster hash: 0fe23...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg skulle til sjukehuset etter vannet gjekk. Vi bor bare 4 km unna så ingen krise om en glemmer noe.

 

Anonymous poster hash: 73953...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 uker før begynner jeg så smått. Det siste går oppi i det vi går. Bor ti minutter fra sykehuset, så mannen får dra hjemom hvis det skulle mangle noe. Med førstemann ble vi på sykehuset i fem dager, det var jeg jo ikke forberedt på, så da dro mannen bare hjemom. Han var jo hjemme innimellom uansett da. De har jo uansett det mest nødvendige på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg fikk rier. Greit å ha litt praktiske ting å tenke på da, synest jeg. Dessuten så er det ikkje lanft fra hjem og sykehus, så no problemo for far å hente noe jeg savnet. Kan forstå at de som har 1 time ++ reisetid må pakke litt før

 

Anonymous poster hash: 2667f...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt! Jeg er i uke 32 og hadde ikke tenkt tanken ennå før jeg leste om det på nettet. Da har jeg god tid:) Ti min med bil til sykehuset



Anonymous poster hash: a99ba...a89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt! Jeg er i uke 32 og hadde ikke tenkt tanken ennå før jeg leste om det på nettet. Da har jeg god tid:) Ti min med bil til sykehuset

 

Anonymous poster hash: a99ba...a89

 

Starter riene med et smell slik som for meg greier du ikke pakke, så om du vil ha ting klart pakker du det du kan nå. Evt skriv liste om hva som skal være med så mannen kan finne det fram. Jeg pakket bagen når jeg rundet uke 30. Det som ikke kunne pakkes da, feks mobil, kamera og lader var skrevet opp på liste.

 

Anonymous poster hash: efac6...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakka 5daga på øvetid sist :P

Nå er det under tre veker til termin og eg har 2-3cm åpning. Har ikkje pakka endo.. Ikkje lett å komme seg til fødestova. Må ta ambulansebåt når eg trur det startar då det gikk så fort sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rakk aldri. Skulle pakke når fødsel var i gang, men gikk ikke gitt

 

Anonymous poster hash: 27866...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lurt å gjøre det litt før termin tenker jeg da. De aller fleste gjør vel det også, hvertfall som jeg leser på andre forum.

 

Sist pakket jeg ganske tidlig tror jeg, men da var det fare for prematur fødsel fra uke 28. 

Nå er jeg i uke 32 og venter enda litt. Kanskje få vasket noen klær og pakket litt om en måneds tid tror jeg. Greit å ha det i orden, for jeg blir ikke til å huske alt jeg trenger når en fødsel starter. Pakker ned klær og ting til meg, alt jeg trenger til baby på sykehuset, og så går siste toalettsakene nedi når fødselen går i gang tenker jeg. 



Anonymous poster hash: 15688...fdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...