Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Jeg driver å tar eggløsningstester, men har ennå ikke fått positivt svar. Dette er bare andre mnd jeg tester, men forrige mnd fikk jeg heller ikke positivt svar. Jeg fikk bare en test med to sterke streker, der teststreken var en anelse svakere enn kontrollstreken.. Og siden den var en anelse svakere så er den vel negativ. Denne mnd har jeg gjort det samme som i forrige mnd, jeg tester noen dager før eggløsningen, hver dag i eggløsningsperioden, men ingen positive svar, bare en sterk kontrollstrek, og en veldig svak teststrek, ergo de er negative. Så før jeg får panikk og begynner å lure på om jeg er en av de som ikke får eggløsning, kan det være at min LH-topp ( det som gjør at det blir positivt svar på testen) er veldig kort, og gjerne på topp på nattestid? Anonymous poster hash: 6799c...c5d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Ja, det er mulig. De mest iherdige tester to ganger i døgnet 😉 Anonymous poster hash: 83939...825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå