Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Noen som vet hvor sansynlig det er å få gjennomslag på en klage på strykkarakter? På universitetet. Mener jeg er over grensen, og hadde en svært streng sensor. Noen som vet?? Anonymous poster hash: 4dac5...0ae
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Jeg kjenner til en som strøk på eksamen på høyskole, og som klagde. Han fikk karakteren A. Vet om mange som har klagd og fått bedre karakter.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Om du har fått stryk har du jo ingenting å tape Jeg har ikke selv klaget på universitetet, men tok opp fag fra vgs i fjor, matematikk, var ca 70 stk som strøk, alle klaget og jeg var den eneste som fikk medhold :/ Anonymous poster hash: 0d8a8...f00
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Med stryk har du jo ingenting å tape. Ellers er det like stor sjanse for å settes ned som opp, om du klager. Men har du bedt om samtale og begrunnelse for karakter først? Det vil jo gi deg en pekepinn på om du har en sak. Anonymous poster hash: a8ab3...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå