Gå til innhold

Jeg er så redd for å bli avvist :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sendt litt meldinger med en mann, og vi har blitt enige om å møtes når det passer. Nå passer det for meg, og det vet han, men han har ikke foreslått noe allikevel. Og jeg tør ikke!! Jeg er så redd for at han skal syns jeg er desperat eller teit eller hva som helst, og tør ikke. Bah!!!

Jeg skjønner at man må kaste seg ut i det, men jeg har alltid blitt sjekket opp, ikke sjekket opp selv.... Så nå blir det sikkert ikke noe, bare fordi jeg er en pyse.

Anonymous poster hash: 0ad90...a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt, jeg har hatt det veldig mye slik selv. Med tiden har jeg blitt mer herdet, og tenker at dersom de ikke gidder, så gidder ikke jeg heller. Tidligere ville jeg ha tenkt som deg, nå hadde jeg sendt en melding og sagt at det passer for meg nå, hva med deg? Hvis jeg ikke fikk svar, eller han ikke var interessert, ville jeg tenkt at det var godt at jeg ikke kastet bort mer tid på ham. Vet at det ikke er lett, men tenkt at du fortjener bedre enn en mann som bare soser rundt og ikke viser interesse. Hans tap. Lykke til!

Anonymous poster hash: 4661a...023
Skrevet

Skjønner deg godt, jeg har hatt det veldig mye slik selv. Med tiden har jeg blitt mer herdet, og tenker at dersom de ikke gidder, så gidder ikke jeg heller. Tidligere ville jeg ha tenkt som deg, nå hadde jeg sendt en melding og sagt at det passer for meg nå, hva med deg? Hvis jeg ikke fikk svar, eller han ikke var interessert, ville jeg tenkt at det var godt at jeg ikke kastet bort mer tid på ham. Vet at det ikke er lett, men tenkt at du fortjener bedre enn en mann som bare soser rundt og ikke viser interesse. Hans tap. Lykke til!

Tusen takk for et veldig fint svar!!

Skrevet

Tusen takk for et veldig fint svar!!

:)

Skrevet

Dette kunne jeg også ha skrevet!

Om han ikke gir deg tilbakemelding og ikke finner tid til å møte deg - da går du bare videre, for da er han ikke mannen for deg!

Og ja, jeg har også vært gjennom en del slike runder som du går gjennom, HI.

Anonymous poster hash: b92ee...a86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...