Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Er over halvveis i graviditeten og det har gnaget inni meg om kjæresten egentlig er faren. Da jeg ble gravid hadde vi en pause i forholdet og jeg lå med en annen.. Nå er jeg veldig redd for om kjæresten ikke er den ekte faren. Kan ikke tro at jeg er i denne situasjonen og jeg gråter hver kveld etter vi har lagt oss. Jeg elsker han av hele mitt hjerte og gjør alt for at vi skal bli lykkelige foreldre. Men jeg har innsett at jeg må innrømme dette for han før jeg føder så han ikke får sjokk på fødestua. Hvordan kan jeg si det til han?? :( hjertet mitt er knust og han har vært helt fantastisk gjennom hele graviditeten og støttet meg. Anonymous poster hash: a86bf...bc0
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Du har bare en ting å gjøre å det er å bære ærlig. Kan man ikke sjekke hvem som er faren? Kan ikke være godt for deg i det hele tatt å tenke på dette, så sikkert lurt å få det ut av verden før barnet blir født. Han du bor med fortjener jo å vite. Lykke til hi, en forferdelig situasjon du er i. Anonymous poster hash: 3a509...04d
Gjest Antarctica Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Hvis dere ikke var sammen i den perioden, så kan dere jo begge ha hatt andre forhold eller episoder. Men du blir nødt til å snakke med ham om det.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Jeg tror ikke det er noen annen måte enn å bare si det akkurat som det er. Føler med deg! Lykke til med samtalen, håper inderlig at det er han som er faren til barnet ditt. Jeg tror forresten at jeg kanskje ville kommet med en liten hvit løgn - eller kanskje det er sant? - at du var så fokusert på kjæresten din selv da dere hadde pause at den sexen med den andre ikke betydde noe for deg, og at da du ble gravid så tenkte du automatisk at det bare var kjæresten som kunne være faren. Det kan gjøre det litt lettere for ham å takle enn det at du har holdt det skjult for ham så lenge... Anonymous poster hash: 13b91...c2d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 Det må være en forferdelig situasjon å være i. Men du har nok rett, det beste du kan gjøre er å være ærlig, og få tatt en dna-test så fort som mulig etter fødselen. Eventuelt kan du vel få utført en dna-test i utlandet allerede nå? Vet ingen ting om hvordan det foregår. En bekjent av meg har en venninne som var i din situasjon - bortsett fra at hun var helt sikker på at kjæresten var faren. De hadde også hatt en pause, men hun hadde ikke fortalt ham at hun hadde ligget med en annen. Da barnet var ett år, kom kjæresten hjem med svaret på en dna-test som han hadde fått utført uten at hun visste det (ved å sende prøver i posten, tror jeg). Han var ikke barnets far. Hun var fullstendig knust, og han ville verken se henne eller barnet igjen. Kjempetragedie for alle involverte. Vær ærlig! Lykke til! Anonymous poster hash: 01cc3...e46
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 Hvor lenge var det mellom du hadde sex med de to da? Og hvordan ble terminen justert etter OUL? Det er mulig å få ordnet DNA-test før fødselen, men ikke i Norge og det er dyrt. Anonymous poster hash: 4853f...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå