Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Reiser i mai bare 5 dager men noen som vet? Anonymous poster hash: 7e538...933
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Hva tenker du på? Jeg reiste når jeg var 13 uker, ble smittet med salmonella, og ble innlagt..Ingenting å si på behandlingen, men det var kjipt allikevel. Ikke for det, jeg kunne reist til Spania igjen som gravid, jeg hadde bare vært enda mer skeptisk til hva jeg spiste Anonymous poster hash: 9fc1b...07e
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Tenker på den myggen det har vært snakk om, fly osv.. Aldri flydd når jeg har vært gravid bare :/ Anonymous poster hash: 7e538...933
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Ingen fare! Bare hold deg unna alt som alle andre blir anbefalt å holde seg unna som egg, uvasket salat, softis, ikke gjennomstekt kjøtt osv. Deilig å komme seg bort (Og husk støttestrømper på flyturen, ta de på før du går ut av sengen den dagen du skal fly) Anonymous poster hash: 27b8b...dc0
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 Jeg var i Italia som gravid, på et veldig rent og ordentlig sted. Dette var i juni. Var veldig deilig å svømme litt med den store magen. Satt kun i skyggen, og da var det perfekt. Slet ikke med varme, så var bare herlig. Koste meg med å lese og svømme og slappe av. Men det var også litt stress. Veldig mye upasteurisert der nede, så vanskelig å finne ting å spise. Kjøtt styrte jeg unna, unntatt når vi lagde det selv. Så levde på pizza med kun ost og tomatsaus, og måtte droppe det hvis de la noe fersk ost på toppen. Vil ikke fraråde det, men er ikke nødvendigvis kjekt. Vær isåfall ekstremt nøye med mat og hygiene, hold deg unna dyr og ikke sitt i varm sol. Anonymous poster hash: 19ce8...fed
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 Var i Spania i fjor sommer som gravid i 2 uker. Var vel i svangerskaps uke 30-31. Var veldig varmt(rundt 40 gr) når vi var der,men gikk kjempe fint. Drakk godt med vann og bada hele tiden.Når jeg ikke bada,satt jeg med bena i nedi bassenget. La lista lavt i forhold til opplevelser og aktiviteter som innebar mye gåing.Var nøye på å spise jevnlig,ha god mathygiene, og hvile midt på dagen. Fulgte gjeldene kostholdsanbefalinger. Deilig ferie!!☀️Reiser tilbake i år med baby! (Skal sies at jeg har veldig enkle svangerskap da:-) Anonymous poster hash: 71acb...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå