Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Har lyst å ta med familien til varmere strøk. Sol og varme. Vil gjerne reise til et sted der det kryr av turister, og ser endel bekjente legger ut bilder fra Thailand. Ser jo kjempe flott ut! Tar gjerne imot tips og erfaringer! Anonymous poster hash: 47c07...271
Sage90 Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Har vært i Bangkok og Koh Samui. Personlig ville jeg aldri tatt med barn til Bangkok. Vi var der i tre dager og da var jeg utrolig sliten selv. Vi bodde på et stort resort i KS dervi hadde eget hus med basseng. Da kunne vi reise litt rundt på øya for å utforske og så fikk vi trukket oss tilbake senere:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Hvis du vil til et turist fullt sted, dra til syden.. Bortkasta penger å dra til Thailand om du er ute etter å møte naboen på stranda. Det mest familievennlige og mest fylte stedene med turister/barnefamilier er i Phuket. Men skulle jeg anbefalt Thailand ville jeg nok anbefalt øyhopping. F. eks i Trang-provinsen. Her det flere flotte øyer å reise mellom, du får oppleve masse kulturelt og flott tropisk natur. Skal du til Thailand må du oppleve snorkling i de flotte korallene. Det å reise rundt å få oppleve kultur og få prøve kulturelle ting er mye mer opplevelse enn å ligge ved bassenget på hotellet og bare høre dansker og svensker sverme rundt deg 24/7. Anonymous poster hash: 758a8...046
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Beklager! Gikk litt fort; IKKE kryr av turister En venninne har lagt ut bilder fra Koh Lanta, og det ser fantastisk ut! Anonymous poster hash: 47c07...271
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 Beklager! Gikk litt fort; IKKE kryr av turister En venninne har lagt ut bilder fra Koh Lanta, og det ser fantastisk ut! Anonymous poster hash: 47c07...271 Koh Lanta ligger sør i Krabi som grenser til Trang Sist vi var i Thailand reiste vi mellom Krabi og Trang, veldig flott der! Anonymous poster hash: 758a8...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå