Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Jeg har 3 barn jeg ønsker å reise vekk med til sommeren. Har ikke kjempe god råd. men vil gjerne gi de noe. barna er 1 år, 5 år og 7 år. dyreparken i Kristiansand er uaktuelt da vi har hvert der 2 ganger alt. Anonymous poster hash: 1acfd...4c4
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Leie en hytte i Danmark på et feriesentee f.eks? Hunderfossen? Gårdsferie? Anonymous poster hash: c0d9c...32f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Jeg anbefaler deg å bruke nettverket ditt. Kjenner du andre familier eller alenemødre med barn? Har du noen i familien som har hytte? Har du eller noen av vennene dine tilgang på firma-hytte eller lignende? Har du f.eks. en alene-mor venninne med tilgang til en ferieleilighet? Jeg mener ikke at du skal presse deg på noen eller prøve å raske til deg en gratis-ferie, men snakk med de du kjenner om at du ønsker en flott ferie for ungene dine og sprø om råd. Jeg synes det er koselig å reise på besøk til familie og venner i feriene mine - og får tilsvarende besøk tilbake, så det går begge veier. Jeg var nettopp på hyttetur med en venninne og ungene våre i påsken, eneste ekstra-utgift for meg i forhold til hjemme-påske var bensin og ferge. Og som alene-mor var det storartet for meg å ha en venninne rundt meg uten grundig planlegging. Vær realistisk med budsjettet. Ikke gøy å reise sammen med noen som vil på restaurant hver dag hvis du hadde planlagt posesupper og matpakker. Anonymous poster hash: 9ffb4...e8c
Gjest Antarctica Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 (endret) Husbytteferie? Sjekk boligbytte.no. Hvis dere finner et koselig sted å bytte med, om så bare et torp i Sverige, så vil ungene huske det resten av livet. Nye omgivelser å utforske, litt bading, god tid sammen, plukke bær og kose seg. Endret 30. mars 2016 av Pashla
Lillefrø´s mamma Skrevet 30. mars 2016 #7 Skrevet 30. mars 2016 Husbytteferie? Sjekk boligbytte.no. Hvis dere finner et koselig sted å bytte med, om så bare et torp i Sverige, så vil ungene huske det resten av livet. Nye omgivelser å utforske, litt bading, god tid sammen, plukke bær og kose seg. det var veldig dyrt å bli medlem på boligbytte.no
Gjest Antarctica Skrevet 30. mars 2016 #8 Skrevet 30. mars 2016 det var veldig dyrt å bli medlem på boligbytte.no Er det ikke bare noen hundrelapper? Man kan finne ledige hus/hytter på andre måter også, da, men da vil selve leia koste mer.
Lillefrø´s mamma Skrevet 30. mars 2016 #9 Skrevet 30. mars 2016 Er det ikke bare noen hundrelapper? Man kan finne ledige hus/hytter på andre måter også, da, men da vil selve leia koste mer. 12 mnd medlemskap, 1020kr
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #10 Skrevet 30. mars 2016 Lei en hytte på Idrefjell over svenskegrensa. Topp plass med mye aktiviteter, og mange barn. Anonymous poster hash: c7671...8ca
Isola&Lille+julegave Skrevet 30. mars 2016 #11 Skrevet 30. mars 2016 Enestående familier finner på mye billig moro!
Gjest Antarctica Skrevet 30. mars 2016 #12 Skrevet 30. mars 2016 12 mnd medlemskap, 1020kr Ja, da har det gått litt opp. Men å leie et hus i f eks to uker koster nok mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå