Gå til innhold

tips til alenemor ang ferie i år.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn jeg ønsker å reise vekk med til sommeren. 

Har ikke kjempe god råd. men vil gjerne gi de noe. 

 

barna er 1 år, 5 år og 7 år. 

 

dyreparken i Kristiansand er uaktuelt da vi har hvert der 2 ganger alt. 



Anonymous poster hash: 1acfd...4c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leie en hytte i Danmark på et feriesentee f.eks? Hunderfossen? Gårdsferie?

 

Anonymous poster hash: c0d9c...32f

Skrevet

Jeg anbefaler deg å bruke nettverket ditt.  Kjenner du andre familier eller alenemødre med barn?  Har du noen i familien som har hytte?  Har du eller noen av vennene dine tilgang på firma-hytte eller lignende?  Har du f.eks. en alene-mor venninne med tilgang til en ferieleilighet?  

 

Jeg mener ikke at du skal presse deg på noen eller prøve å raske til deg en gratis-ferie, men snakk med de du kjenner om at du ønsker en flott ferie for ungene dine og sprø om råd.  

 

Jeg synes det er koselig å reise på besøk til familie og venner i feriene mine - og får tilsvarende besøk tilbake, så det går begge veier.  Jeg var nettopp på hyttetur med en venninne og ungene våre i påsken, eneste ekstra-utgift for meg i forhold til hjemme-påske var bensin og ferge.  Og som alene-mor var det storartet for meg å ha en venninne rundt meg uten grundig planlegging.  

 

Vær realistisk med budsjettet.  Ikke gøy å reise sammen med noen som vil på restaurant hver dag hvis du hadde planlagt posesupper og matpakker.  



Anonymous poster hash: 9ffb4...e8c
Skrevet

bjørneparken

kongeparken

langedrag

Skrevet

bø i telemark sommarland

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Husbytteferie?

Sjekk boligbytte.no.

Hvis dere finner et koselig sted å bytte med, om så bare et torp i Sverige, så vil ungene huske det resten av livet. Nye omgivelser å utforske, litt bading, god tid sammen, plukke bær og kose seg.

Endret av Pashla
Skrevet

Husbytteferie?

Sjekk boligbytte.no.

Hvis dere finner et koselig sted å bytte med, om så bare et torp i Sverige, så vil ungene huske det resten av livet. Nye omgivelser å utforske, litt bading, god tid sammen, plukke bær og kose seg.

 

det var veldig dyrt å bli medlem på boligbytte.no

Gjest Antarctica
Skrevet

det var veldig dyrt å bli medlem på boligbytte.no

Er det ikke bare noen hundrelapper?

Man kan finne ledige hus/hytter på andre måter også, da, men da vil selve leia koste mer.

Skrevet

Er det ikke bare noen hundrelapper?

Man kan finne ledige hus/hytter på andre måter også, da, men da vil selve leia koste mer.

 

12 mnd medlemskap, 1020kr

Skrevet

Lei en hytte på Idrefjell over svenskegrensa. Topp plass med mye aktiviteter, og mange barn.

 

Anonymous poster hash: c7671...8ca

Skrevet

Enestående familier finner på mye billig moro!

Gjest Antarctica
Skrevet

12 mnd medlemskap, 1020kr

Ja, da har det gått litt opp.

Men å leie et hus i f eks to uker koster nok mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...