Gå til innhold

Noen kristne som kan svare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en helt fantastisk opplevelse her en dag. Noe som ikke kan være noe annet en dirkete svar på mine bønner. Jeg har vokst opp med barnetro. I tenårene og ungdomstiden mistet jeg litt av dette. Siden jeg var rundt 27 har jeg følt en sterk tiltrekning til Gud. Jeg føler trang til å be og takke for det jeg har i livet. Jeg føler tilstedeværelsen og er overbevist om at det finnes en Gud. Jeg er nå 30 og har små barn og en mann som ikke er kristen. Jeg ønsker sterkt å utfolde meg mer og søke andre kristne mennesker. F.eks gå i kirken... Dere som er kristne, hvordan har dere det i hverdagen som kristne? Har dere noen å dele tanker og ord med?

Anonymous poster hash: 2c8f6...6e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? :)

Anonymous poster hash: 6f491...6ca

Skrevet

Fri menighetene pleier å ha mye aktiviteter og et veldig inkluderende miljø.

Anonymous poster hash: 6e8ed...9ef
Skrevet

Går ann å ha en tro uten at de andre i familien har det. Jeg har ikke noe behov for å "utfolde" meg annet enn at jeg  er med på dialogmøter ( sammen med kristne, humanetikere og muslimer)  og går i kirka kanskje hvert skuddår... Laidback med andre ord. 

Men finnes garantert flere menigheter rundt deg med ulike aktivitetsnivå.

Anonymous poster hash: 92901...5ef
Skrevet

Så flott å høre 😄 Jeg går i en frimenighet med masse tilbud for barn og unge. Vi har møter og forskjellige aktiviteter. Veldig godt å være sammen med mennesker med samme tro 😊

Anonymous poster hash: 80318...9ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...